Udar mózgu - leczenie/rechabilitacja w domu

1. Data: 2006-04-28 19:21:35

Temat: Udar mózgu - leczenie/rechabilitacja w domu
Od: "Tomasz H." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Problem dotyczy mojej babci, która jest po udarze mózgu i ma duży
niedowład lewej strony. Więc:

1. Czy lekarze specjaliści (jak np. neurolog) refundowani przez fundusz
zdrowia przychodzą na wizyty domowe? Jeżeli nie chcą przyjść, to jakie
są możliwości nacisku, żeby lekarz zgodził się na taką wizytę?

2. Czy w domowych warunkach można "oficjalnie" stosować kroplówkę? Tzn.
czy lekarz może przepisać kroplówkę do zastosowania domowego?

3. Gdzie najlepiej szukać fachowej pomocy/porady/wsparcia w leczeniu?

Sytuacja mojej babci nie rokuje zbyt dobrze (84 lata) i o jakiekolwiek
zainteresowanie trzeba się prosić lekarzy jak o jałmużnę wmyśl
przysłowia: Sukces ma wielu ojców, porażka jest sierotą :(

Tomasz H.
p...@i...pl

2. Data: 2006-04-28 20:53:45

Temat: Re: Udar mózgu - leczenie/rechabilitacja w domu
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz H. napisał(a):
> [...]
> zdrowia przychodzą na wizyty domowe? Jeżeli nie chcą przyjść, to jakie
> są możliwości nacisku, żeby lekarz zgodził się na taką wizytę?
mamona, mamona i nacisk z naszej strony. Tylko wybierz dobrego lekarza ,
bo z tymi z łodzi bym nie próbowała.

> 2. Czy w domowych warunkach można "oficjalnie" stosować kroplówkę? Tzn.
> czy lekarz może przepisać kroplówkę do zastosowania domowego?

moja babcia już nieżyjąca która miałaby teraz 84 lata, miała przepisaną
kroplówkę do stosowania domowego, -ale to było przy dużych naciskach
ze strony mojej mamy. Kroplówkę zamawiało się wcześniej w aptece.

> 3. Gdzie najlepiej szukać fachowej pomocy/porady/wsparcia w leczeniu?

u dobrych lekarzy, w większych miastach, centrum
> Sytuacja mojej babci nie rokuje zbyt dobrze (84 lata) i o jakiekolwiek
> zainteresowanie trzeba się prosić lekarzy jak o jałmużnę wmyśl
> przysłowia: Sukces ma wielu ojców, porażka jest sierotą :(
Lekarze nie dbają o nikogo oprócz siebie. Teraz musimy liczyć tylko na
siebie. Dobry lekarz w dzisiejszych czasach jest na wagę złota.
Gdyby był porządek w służbie zdrowia dużo ludzi byłoby o wiele
zdrowszych. Naprawdę wstydzę się za tych naszych lekarzy jacy oni są.

Walcz o nią!, nie jedni ponad 90 lat skończyli i trzymają się bardzo
dobrze

Jedź na Jasną Górę. tylko to nam pozostało.+rehabilitacja

Coś takiego znalazłam:
> http://www.ucb-group.it.pl/neurologia/rehabilitacja/
rehabilitacja.htm

3. Data: 2006-04-29 20:43:34

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza wrote:

> Dobry lekarz w dzisiejszych czasach jest na wagę złota.

a nawet na wagę jakich 900 złotych :(

murek

Rtg płuc - zwapnienia
Zapytanie o leki hormonalne
tlen medyczny
kamienie nerkowe
szukam kontaktu z kims kto byl w sanatorium w szczawnie