Zapytanie w sprawie Sarkoidozy

1. Data: 2003-10-27 10:01:14

Temat: Zapytanie w sprawie Sarkoidozy
Od: "grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chodzi o sarkoidozę.
Piszę w imieniu mojego brata (brak dostępu do internetu itp). MA
40 lat od 9 miesięcy leczy się na tą chorobą - bierze leki -
sterydy. Nurtuje go jeden problem, ma bóle w nogach, stopach,
tak jak on to mówi łapią go takie "obejmki na nogach" czasami
czuje się tak jakby mu palce wykrecano, przypalano, jakby mu
kości łamało, czyje ogromne pieczeni k- to się dzieje przez
chwlkę i znika i poźniej znow się pojawia. Wszystko to w obrębie
stóp łydek. Spać może normalnie, w nocy tego nie oddczuwa. Tylko
w dzień.
Chciałby się dowiedzić czy są to normalne objawy przy tej
chorobie przy wychodzeniu z tej choroby.
Choroba wyszła na jaw ok 1 roku temu - przypadkowo oczywiście,
jak to z tą chorobą.
Bardzo prosiłbym o odpowidź na moje pytanie jak wiadomo jest to
bardzo rzadka choroba i ciężko uzyskać jakieś inforamcje na jej
temat.

Pozdrawiam i bardzo proszę o jakąs odpowiedź.
Grzegorz

2. Data: 2003-10-27 13:11:45

Temat: Re: Zapytanie w sprawie Sarkoidozy
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003, grzes wrote:

> [...]
> w dzień.
> Chciałby się dowiedzić czy są to normalne objawy przy tej
> chorobie przy wychodzeniu z tej choroby.

objawy tego typu moga byc objawem sarkoidozy ale nie musza,
moga byc takze objawem zupelnie innej choroby. Wymaga to weryfikacji
przez lekarza zajmujacego sie leczeniem sarkoidozy i zastosowania
ew. lekow, ktore zlagodza te objawy.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-10-27 13:12:22

Temat: Odp: Zapytanie w sprawie Sarkoidozy
Od: "grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moga byc takze objawem zupelnie innej choroby. Wymaga to weryfikacji
> przez lekarza zajmujacego sie leczeniem sarkoidozy i zastosowania

witam
Cieszę się że udało mi się Pana "złapać".
Wysłąłem do PAna prywatnego maila z tym zapytaniem.
\W końcu się udało.
Proszę o przycztyanie prywatnego maila i odpowiedź na niego.
Bardzo proszę.
A brat JEST chory na sarkoidozę i leczy się w zwiazku z tą chorbą.
\Chodzi o nogi tu jest problem i chodzi czy to jest zwiazane z tą chorbą czy
może to być coś innego.
Proszę o prywateego maila
lub jakiś kontakt do Pana - jako osoby która zna się na ej chorobie
Pozdrawiam
Grzegorz
g...@w...pl

Moja twarz-pomocy!