Zarzad Miasta Ciechanowa zatrudni pełnomocnika do spraw ON i uzależnień

1. Data: 2000-10-11 16:18:33

Temat: Zarzad Miasta Ciechanowa zatrudni pełnomocnika do spraw ON i uzależnień
Od: "Leszek Konopa" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

W ostatnim wydaniu ( z 10.10.br) "Tygodnika Ciechanowskiego" ukazało się
następujące ogłoszenie:

Zarząd Miasta Ciechanowa
zatrudni pełnomocnika do spraw osób niepełnosprawnych i uzależnień

Kandydaci powinni spełniać następujące warunki :

- wykształcenie wyższe { preferowane kierunki - pedagogika,
psychologia }
- udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie profilaktyki i
rozwiązywania problemów wynikających z patologii
społecznych oraz działań dot.poprawy warunków życia osób
niepełnosprawnych
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- dobry stan zdrowia

Oferty składane przez kandydatów powinny zawierać:

- list motywacyjny
- odpis dyplomu i innych dokumentów stwierdzających kwalifikacje
kandydata
- Zyciorys zawodowy
- kwestionariusz osobowy z fotografią
- informacje o ostatnim miejscu pracy { świadectwo pracy }
- zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwskazań do zajmowania
stanowiska kierowniczego.
------

Co o tym myślicie ?

Pozdrawiam,
LESZEK

2. Data: 2000-10-11 17:34:43

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Leszek Konopa wrote:

> W ostatnim wydaniu ( z 10.10.br) "Tygodnika Ciechanowskiego" ukazało się
> następujšce ogłoszenie:
>
> Zarzšd Miasta Ciechanowa
> zatrudni pełnomocnika do spraw osób niepełnosprawnych i uzależnień

[...]

> Co o tym myślicie ?

Ze nie jestes uzalezniony wiec sie nie nadajesz ;-)

Ze jestes osoba niepelnosprawna wiec sie nie nadajesz (bo pewnie guzik
wiesz co inwalidom potrzeba) ;-)

Ze ktos z rodziny kogos z wladz miasta Ciechanowa ma stosowne
kwalifikacje :)) W koncu zlob jest dla swoich :->
I dlatego pewnie, wymieniono te a nie inne, wymagane kwalifikacje

Ze maja nas w dupie (upss) skoro Ciebie Leszku zwolniono
z tego stanowiska - a ktoz jest lepszy w te klocki niz
osoba przykuta do wozka i majaca kontakt ze swoim srodowiskiem ?

Ze w zwiazku z tym cienko widze przyszlosc ON w Ciechanowie

Ze maja w nosie nasze haslo iz :

"NIC co jest robione dla NAS nie moze byc wykonywane bez NASZEGO
udzialu"

Ze pewnie to zaraza plynaca z Biura pani Pelnomocnik Rzadu
ds ON gdzie rownie pokretnie, i po dziadowsku traktuje sie
nasze postulaty, nasze prtopozycje wspolpracy, nasze apele.

Ze sami sobie NIC nie jestesmy w stanie pomoc bo porzedni Twoj apel
olano tu a apel JC olano cieplym moczem tam

Ze recepta na te boloczke napewno znajdzie ponownie wybrany
Prezydent ;->

Ze ....

Mam pisac dalej ? Bo ja moge tak do konca tej strony :)

pozdrawiam
A.A.

3. Data: 2000-10-11 19:12:23

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Konopa wrote:

> Witam !
>
> W ostatnim wydaniu ( z 10.10.br) "Tygodnika Ciechanowskiego" ukazało się
> następujšce ogłoszenie:

ciach

> Co o tym myślicie ?

Noocoz ON na tym stanowisku raczej odpada bez kometarza

--
3mka Apik
a...@c...pl

4. Data: 2000-10-11 19:28:40

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Konopa wrote:

> Witam !
>
> W ostatnim wydaniu ( z 10.10.br) "Tygodnika Ciechanowskiego" ukazało się
> następujšce ogłoszenie:

ciach

--
3mka Apik