Zarząd mieszkaniami - ile za m2 ?

1. Data: 2001-05-25 14:07:21

Temat: Re: Zarząd mieszkaniami - ile za m2 ?
Od: "SEB" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbliża się moment, kiedy moja kamienica ma podpisać umowę
z zarządcą. Ten
> żąda 55 gr za m2 za zarządzanie (Patron, Wrocław). Ciekaw
jestem ile biorą
> inni.

To nie zrobiliście rozeznania i mini przetargu? Cena znośna,
ale czemu rozmawiacie tylko z jedną firmą?

Sebastian

1. Data: 2001-05-25 15:18:49

Temat: Zarząd mieszkaniami - ile za m2 ?
Od: "Wojtek" <w...@s...dhs.org> szukaj wiadomości tego autora

Zbliża się moment, kiedy moja kamienica ma podpisać umowę z zarządcą. Ten
żąda 55 gr za m2 za zarządzanie (Patron, Wrocław). Ciekaw jestem ile biorą
inni.
Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2001-05-25 20:15:16

Od: "Wojtek" <w...@s...dhs.org> szukaj wiadomości tego autora

Ten post to część rozeznania. Owszem rozglądamy się za innymi, ale ten
zasadniczo nam pasi.
Dzięki i prośba o więcej.
Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2001-05-25 23:24:19

Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał:

> Zbliża się moment, kiedy moja kamienica ma podpisać umowę z zarządcą.
> Ten żąda 55 gr za m2 za zarządzanie (Patron, Wrocław). Ciekaw jestem
> ile biorą inni.

Za samo zarządzanie, czy wchodzi w to również prowadzenie księgowości? W
mojej wspólnocie (też Wrocław, nowy budynek, ok. 100 mieszkań) za obie te
rzeczy płaci się 0,62 zł/m2. Do tego 0,25 zł/m2 za sprzątanie.

MWK
--
Marek Kuchciak, Wrocław m...@w...home.pl

1. Data: 2001-05-27 06:13:41

Od: "Gear" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ten post to część rozeznania. Owszem rozglądamy się za innymi, ale ten
> zasadniczo nam pasi.
> Dzięki i prośba o więcej.

Witam
Ja rozmawiałem z prawnikiem, który trochę w tym "siedzi", powiedział mi w
ten sposób:
"Ceny za zarządzanie, w zależności od wielkości firmy i długości
działalności wahają się od 0,50 zł do nawet 5-7 zł za m2" - są to ceny w
Warszawie, generalnie jeżeli firma jest mała i dopiero zaczyna bierze mniej.
Powiedział mi też żeby nie brać najtańszej bo jest to też podejrzane.
Sam jeszcze dokładnie nie wiem bo dopiero nie długo obiorę mieszkanie i sam
jestem ciekaw.

1. Data: 2001-05-28 17:27:14

Temat: Stolica awangardą
Od: "Wojtek" <w...@s...dhs.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gear" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> "Ceny za zarządzanie, w zależności od wielkości firmy i długości
> działalności wahają się od 0,50 zł do nawet 5-7 zł za m2" - są to ceny w
> Warszawie,

No coś ty, jak masz 100 m2 bulisz 700 zł/mies za samo przekładanie papierów
!!!?
Interesuje mnie pozycja "koszty zarządu", czyli bez napraw, sprzątania i
innych dupereli.
Dzięki
Wojtek

Wspolnota mieszkancow
NIE musisz płacić agencjom.... !!!
A dlaczego nie kupic sobie mieszkania w Hiszpanii
Ile kobieta ma butów ?
______piec do sauny - szukam_______