Zasłona na balkon

1. Data: 2007-09-28 06:47:35

Temat: Zasłona na balkon
Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

CHciałbym osłonić na zimę balkon, tzn. do wysokości barierki, oczywiście
:) Może podpowiecie jakieś nieskomplikowane rozwiązania? Warunki:
estetyczne, tanie, dobrze zamocowane (wichury) ale łatwe do
natychmiastowego demontażu.

Pozdrawiam

EvT

2. Data: 2007-09-28 08:29:14

Temat: Re: Zasłona na balkon
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Everard Took pisze:
> [...]
> :) Może podpowiecie jakieś nieskomplikowane rozwiązania? Warunki:
> estetyczne, tanie, dobrze zamocowane (wichury) ale łatwe do

Jak szczelne to ma być? Ja używam maty wiklinowej (cały rok zresztą). Z
wyglądu mi się podoba. Dobrze przymocowana wytrzymuje wiatry bez
problemu, a mieszkam na wygwizdajewie maksymalnym.

Jak chcesz przezroczyste, to szukaj plexi w arkuszach.

Pozdrawiam
Krzysiek.

3. Data: 2007-09-28 09:48:27

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu pisze:
> [...]
> problemu, a mieszkam na wygwizdajewie maksymalnym.
>
> Jak chcesz przezroczyste, to szukaj plexi w arkuszach.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Na szczególnej szczelności mi nie zależy, raczej na osłonięciu od wzroku
i ew.śniegu. I na łatwym demontażu. Plexi chyba odpada, bo primo za
droga, secundo: gdzie ją wsadzę, jak będę chciał zdemontować? :)

* Gdzie kupić taką matę?
* Czym przymocowałeś ową matę?
* Czy przeplotłeś slalomem pomiędzy słupkami barierki?
* Jeśli przeplotłeś, to o ile dłuższą trzeba kupić, zeby starczyło?

Pozdrawiam

EvT

4. Data: 2007-09-28 10:29:09

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Everard Took pisze:

> * Gdzie kupić taką matę?

W marketach budowlanych.

> * Czym przymocowałeś ową matę?

Tzw. krawatami, też z Castoramy.

> * Czy przeplotłeś slalomem pomiędzy słupkami barierki?

Może być ciężko i nie będzie tak ładnie.

> * Jeśli przeplotłeś, to o ile dłuższą trzeba kupić, zeby starczyło?

Nie trzeba kupować dłuższej, ale mnie trochę zostało, więc
zakrawatowałam zrolowane końce i mam je jakby wzmocnione.

Ja nie Krzychu, ale może się moje wyjaśnienia przydadzą. :)
w 100% to nie zasłania, ale IMO wystarczająco.
I podoba mi się znacznie bardziej niż plexi itp.

pzdr.
Dominika

5. Data: 2007-09-28 11:55:27

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Everard Took pisze:

> * Gdzie kupić taką matę?

W marketach budowlanych. W rolkach. Są też słomiane, z wrzosu i z
trzciny. Ceny też różne.

> * Czym przymocowałeś ową matę?

Ja akurat opaskami zaciskowymi do kabli. Dobrałem sobie brązowe :) Ale
możesz "czymkolwiek" np. sznurkiem.

> * Czy przeplotłeś slalomem pomiędzy słupkami barierki?

Nie - bo mata jest ciut wyższa niż cała barierka z poręczą, więc nie
było szans na przeplatanie.

Pozdrawiam
Krzysiek

6. Data: 2007-09-28 14:47:28

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Dominice i Krzychowi za odpowiedzi!

Zdravim

EvT

Rolety okienne - które?
sąsiad z góry nie daje żyć :(
sąsiad z góry chodzi w drewniakach - pomocy
pytanie o proporcje zuzycia wody ciepla:zimna
Ścianka z płyt kg, koszt