Zatkane zatoki

1. Data: 2001-12-12 15:00:01

Temat: Zatkane zatoki
Od: "PawSlodki" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Juz od kilku lat mam problem z zatokami. Otoz prawie bez przerwy mam katar.
Co prawda slaby ale przeszkadza mi to w oddychaniu przez nos. Juz nie
pamietam jakie to uczucie swobodnie oddychac przez nos..
Co to moze byc i jak sie z tym uporac?
Z gory dzieki za info.

Pozdrawiam
PawSlodki

3. Data: 2001-12-12 15:37:29

Temat: Re: Zatkane zatoki
Od: "kinga" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PawSlodki napisał(a) w wiadomości: <9v7roh$5o0$1@news.tpi.pl>...
>Witam.
>Juz od kilku lat mam problem z zatokami. Otoz prawie bez przerwy mam katar.

Często ulgę przynosi fizykoterapia. Proponuję Curapuls.

2. Data: 2001-12-12 15:37:29

Od: "kinga" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-12-12 15:37:29

Od: "kinga" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-12-12 21:07:41

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kinga <k...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9v7tev$a4t$...@s...icm.edu.pl...

> PawSlodki napisał(a) w wiadomości: <9v7roh$5o0$1@news.tpi.pl>...
>
> Często ulgę przynosi fizykoterapia. Proponuję Curapuls.

A ja twierdze że pierwsza sprawa to wizyta u laryngologa
lol

6. Data: 2001-12-13 14:54:52

Od: "poranna mgła" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PawSlodki"

> [...]
> Co prawda slaby ale przeszkadza mi to w oddychaniu przez nos. Juz nie
> pamietam jakie to uczucie swobodnie oddychac przez nos..

Sprobuj popijac wrzatek. To stara tybetanska metoda na oczyszczenie zatok.
Kiedy powiedzial mi o niej kolega, pomyslalam bzdura, ale sprobowalam i
zadzialalo. Moze to byla sugestia, a moze cos w tym jest ;) U mnie dziala :)

--
pozdrawiam cieplo
poranna mgla

Do kogo z tym tematem ....