Zatrudnię handlowca Trójmiasto, Warszawa, Łódź

41. Data: 2005-02-24 19:49:29

Temat: Re: Zatrudnię handlowca Trójmiasto, Warszawa, Łódź
Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Ruua pisze:

> ja to widze wylacznie na psd

Nie pisałam stricte o grupach newsowych, lecz o grupach społecznych.

> coz za piekna pochwala kolesiostwa i kumoterstwa.

Przeczytaj jeszcze raz powyższy fragment, zwłaszcza ten od słów "nie chcę
przez to powiedzieć ... " Gdzie tu widzisz pochwałę? Napisałam tylko, że tak
jest i nie ma w tym niczego zaskakującego. Kolesiostwo i kumoterstwo
było/jest/będzie wszędzie wokół nas. Masz co do tego jakieś wątpliwości?
Czy nie jest tak, że często sama patrzysz przez palce na potknięcia osób Ci
bliskich, natomiast te same potknięcia osób obcych wywołują u Ciebie furię?

--
PozdrawiaM

42. Data: 2005-02-24 19:58:50

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Eulalka
<e...@w...pl> mówiąc:

>No - ja za tyle trochę musze sie nabiegać, a taki nawet jak w domu
>siedzi, to ma.

No, a pomyśl - tacy nauczyciele. Pół roku wakacji prawie mają w sumie -
no co się taki napracuje.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

43. Data: 2005-02-24 20:16:21

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Krysiak napisał:
No, a pomyśl - tacy nauczyciele. Pół roku wakacji prawie mają w sumie -
> no co się taki napracuje.

Masz rację na pewno - ale ja im nie zazdroszczę. Zrób ze mnie
nauczyciela, a za pół roku w ciupie za morderstwo bedę siedzieć ;)

Eulalka

44. Data: 2005-02-24 21:07:00

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Masz rację na pewno - ale ja im nie zazdroszczę. Zrób ze mnie
>nauczyciela, a za pół roku w ciupie za morderstwo bedę siedzieć ;)

No łaśnie... :->

Agnieszka (epi epi)

45. Data: 2005-02-24 22:43:55

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> No - ja za tyle trochę musze sie nabiegać, a taki nawet jak w domu
> siedzi, to ma.

Oj biedna Ty, biegająca :) <glask, glask>

--
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :)

46. Data: 2005-02-25 03:37:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message news:cvk1cp$oc1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie sądzisz, że i bez hasła [spam] można się było zorientować co zawiera
> post ?

no i co z tego?

iwon(k)a

47. Data: 2005-02-25 04:09:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message

> Chcesz poczytać komentarze na psd?
> Wciąz jeszcze jestem w szoku.
> Bo co jak co, ale akurat TAM to się tego nie spodziewałam.

nie dziwie sie. w koncu to tam napisalas kiedys
do Grzeckiego:

"Dopóki nie załozysz własnej, prywatnej grupy
musisz się liczyc z tym, że KAŻDY tutaj może
napisać co chce, kiedy chce i gdzie chce."

iwon(k)a

48. Data: 2005-02-25 04:15:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <nixe@fałpe.peel> wrote in message news:cvlb3j$9nj$1@news.onet.pl...

> Przeczytaj jeszcze raz powyższy fragment, zwłaszcza ten od słów "nie chcę przez to
powiedzieć ... " Gdzie tu widzisz pochwałę?

ingonorwanie, zaniechanie dzialania to jest ciche przyzwolenie,
tez odebralam, ze bronisz kumoterstwa. mimo twoich wybiegow
z ogloszeniem, iz "nie chce przez to powiedziec" to jestes
"za a nawet przeciw".

Napisałam tylko, że tak
> jest i nie ma w tym niczego zaskakującego. Kolesiostwo i kumoterstwo
było/jest/będzie wszędzie wokół nas. Masz co do tego jakieś
> wątpliwości?

i dlatego nalezy siedziec cicho i sie temu nie
przeciwstwiac, bo " i tak to wciaz bedzie"??

> Czy nie jest tak, że często sama patrzysz przez palce na potknięcia osób Ci
bliskich, natomiast te same potknięcia osób obcych
> wywołują u Ciebie furię?

a ty tak robisz?

iwon(k)a

49. Data: 2005-02-25 06:53:10

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a pisze:

> ingonorwanie, zaniechanie dzialania to jest ciche przyzwolenie,
> tez odebralam, ze bronisz kumoterstwa. mimo twoich wybiegow
> z ogloszeniem, iz "nie chce przez to powiedziec" to jestes
> "za a nawet przeciw".

Owszem - "pochwalam" je tak, jak złodziejstwo, prowadzenie samochodu po
pijaku czy rzucanie papierków na ziemię :-> Te rzeczy będą - niezależnie od
tego, jakie się ma zdanie na ich temat.
Jeśli uważasz, że świadomość ich istnienia = pochwała to już tylko i
wyłącznie Twój problem z interpretacją.

> i dlatego nalezy siedziec cicho i sie temu nie
> przeciwstwiac, bo " i tak to wciaz bedzie"??

GDZIE napisałam, że_należy_siedzieć cicho i się nie przeciwstawiać?

> a ty tak robisz?

Zdarza się. Nie udaję bardziej papieskiej od papieża. Jestem tylko zwykłym
człowiekiem.
Ty, jak mniemam, wszystkich traktujesz jednakowo, niezależnie od relacji?
Po raz kolejny jestem pełna podziwu dla ideału, jaki wyłania się z Twojej
postaci :->

--
PozdrawiaM

50. Data: 2005-02-25 15:03:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <nixe@fałpe.peel> wrote in message news:cvmhvi$r6p$1@news.onet.pl...

> Owszem - "pochwalam" je tak, jak złodziejstwo, prowadzenie samochodu po pijaku czy
rzucanie papierków na ziemię :-> Te rzeczy
> będą - niezależnie od tego, jakie się ma zdanie na ich temat.

jesli sie tak uwaza, to na pewno beda.

> Jeśli uważasz, że świadomość ich istnienia = pochwała to już tylko i wyłącznie Twój
problem z interpretacją.

jak widac, nie tylko z moja ;))

> GDZIE napisałam, że_należy_siedzieć cicho i się nie przeciwstawiać?

w swoim stwierdzeniu "tak po prostu było, jest i będzie ;-)"
i w calym twym fronice "obrony" Eulalki.

> Zdarza się.

to wydaje sie logiczne.

Nie udaję bardziej papieskiej od papieża. Jestem tylko zwykłym
> człowiekiem.

niemozliwe ;)))

> Ty, jak mniemam, wszystkich traktujesz jednakowo, niezależnie od relacji?

a dlaczego tak mniemasz?

> Po raz kolejny jestem pełna podziwu dla ideału, jaki wyłania się z Twojej postaci
:->

a na jakiej niby podstwie? moze na podstwie wlasnych
odpowiedzi na swoje pytania ;)))
poczekaj ze swoim mniemaniem zanim zaczniesz znow
dziwic sie czy podziwiac.

iwon(k)a

[spam] Zapraszamy na forum erodzina.aplus.pl
Creditwrench
Nie karmić trolla- upsss... kota
Do idealnych rodziców!
Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!