Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

1. Data: 2013-06-26 11:24:03

Temat: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
Od: "Piotrek" <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem osobą niepełnosprawną od urodzenia z powodu wady wzroku. Posiadam
umiarkowany stopień niepełnosprawności. Orzeczenie zostało wydane na stałe.
W związku z faktem że niepełnosprawność powstała z chwilą urodzenia pobieram
rentę socjalną oraz zasiłek pielęgnacyjny.

Chciałbym podjąć pracę i w związku z tym mam kilka pytań
1. Ile można dorobić?
2. Jakie są dopłaty dla pracodawców do wynagrodzeń ze strony PFRON?
3. Jakie są obecne warunki zatrudnienia ON?

Ze swojej strony dodam że posiadam wyższe wykształcenie i tytuł mgr
ekonomii. Pracowałem od 2007 do 2011 roku. Obecnie jestem osobą bezrobotną
aktywnie poszukującą pracy. Pozdrawiam.

Piotrek

2. Data: 2013-06-27 08:20:02

Temat: Re: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
Od: borsuk <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jun 2013 11:24:03 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
> sta?e.
> W zwi?zku z faktem ?e niepe?nosprawno?ae powsta?a z chwil? urodzenia
> pobieram rente socjaln? oraz zasi?ek pielegnacyjny.
>
> Chcia?bym podj?ae prace i w zwi?zku z tym mam kilka pytan 1. Ile mo?na
> dorobiae?
> 2. Jakie s? dop?aty dla pracodawców do wynagrodzen ze strony PFRON?
> 3. Jakie s? obecne warunki zatrudnienia ON?
>
> Ze swojej strony dodam ?e posiadam wy?sze wykszta?cenie i tytu? mgr
> ekonomii. Pracowa?em od 2007 do 2011 roku. Obecnie jestem osob?
> bezrobotn? aktywnie poszukuj?c? pracy. Pozdrawiam.

Lepiej popytaj na forach dyskusyjnych, bo ta grupa zdechła już dawno temu.

3. Data: 2013-06-27 19:53:27

Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym podjąć pracę i w związku z tym mam kilka pytań
> 1. Ile można dorobić?
> 2. Jakie są dopłaty dla pracodawców do wynagrodzeń ze strony PFRON?
> 3. Jakie są obecne warunki zatrudnienia ON?

Można pobrać informację "zus składki", gdzie są różne informacje, w tym
wysokość zarobów nie powodująca ograniczenia renty lub emerytury. PFRON
zwraca około jednej trzeciej składki przy własnej działalności, po
dopełnieniu odpowiednich formalności.

4. Data: 2013-10-21 10:04:51

Od: Boogie <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-27 19:53, wt pisze:

> [...]
> wysokość zarobów nie powodująca ograniczenia renty lub emerytury. PFRON
> zwraca około jednej trzeciej składki przy własnej działalności, po
przy zatrudnieniu w zakładzie pracy chronionej pfron doplaca 1400 zl
do drugiej grupy

Podobno mają by jakies ulgi!!
Brianna Love 26amp
Smyyth Recruits Industry Talent to Board of Advisors
Special Design Women?s Fashion... the desire to experience a great feeling. but there is no partner
News Software. Get TOP in the mass media and SE.