Re: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

From: borsuk <n...@m...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
Date: Thu, 27 Jun 2013 06:20:02 +0000 (UTC)

Dnia Wed, 26 Jun 2013 11:24:03 +0200, Piotrek napisał(a):

> Witam,
> Jestem osob? niepe?nosprawn? od urodzenia z powodu wady wzroku. Posiadam
> umiarkowany stopien niepe?nosprawno?ci. Orzeczenie zosta?o wydane na
> sta?e.
> W zwi?zku z faktem ?e niepe?nosprawno?ae powsta?a z chwil? urodzenia
> pobieram rente socjaln? oraz zasi?ek pielegnacyjny.
>
> Chcia?bym podj?ae prace i w zwi?zku z tym mam kilka pytan 1. Ile mo?na
> dorobiae?
> 2. Jakie s? dop?aty dla pracodawców do wynagrodzen ze strony PFRON?
> 3. Jakie s? obecne warunki zatrudnienia ON?

> [...]

Lepiej popytaj na forach dyskusyjnych, bo ta grupa zdechła już dawno temu.

27.06 wt
21.10 Boogie
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla