Zatrzymaj aborcję

61. Data: 2018-01-15 17:56:56

Temat: Re: Zatrzymaj aborcję
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 04:16:54 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> mam podejjscie boskie, po prostu:)
> myslalem, ze bardziej ktos sie przyczepi,
> ze zetkniecie plemnika z jajeczkiem,
> to jeszcze nie zalazek.
> uprzedzajac, ja te granice tak widze,
> jako najbardziej wlasciwa.
> wsrod wszelkich granic roziagliwosci.
> po prostu taka optymalna, aby z naukowego i proczlowieczego punktu widzenia
> mogla byc przyjeta.
>
> fajny z ciebie facet, Jakubie.

Ja uważam, że to gdzieś w drodze pomiędzy zygotą i zagnieżdżeniem.
Dokładnie nie można ustalić, bo to decyduje ciało "iluzoryczne" - nośnik tymczasowy,
żeby wprowadzić informację, sterować i przybyć "do portu".
Połączenie się gamet jest sygnałem do wejścia.

62. Data: 2018-01-16 02:56:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja uważam, że to gdzieś w drodze pomiędzy zygotą i zagnieżdżeniem.

Czyli, wg Ciebie, zarodki ludzkie, te (w technologii in vitro) przetrzymywane do
czasu wszczepienia do macicy, a już zwłaszcza niewykorzystane, można butem na
asfalcie rozgniatać.
Uhmmmm.
:/

63. Data: 2018-01-16 04:07:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 02:56:07 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:

> [...]
czasu wszczepienia do macicy, a już zwłaszcza niewykorzystane, można butem na

No nie bardzo, skoro mogą posłużyć do utworzenia Ludzkiego Ciała.
Jedno z najbardziej poważnych marnotrawstw kosztownego materiału genetycznego.
Jeżeli jest to poza łonem, to nie stanowi zabójstwa człowieka, ale kradzież
i zniszczenie witalnych zasobów. Coś jak zatrucie / zakopanie studni na pustyni
albo zniszczenie palmy daktylowej w oazie. Jestem jednak za ich zamrożeniem
i konserwacją, żeby się dało jak najdłużej wykorzystać.

64. Data: 2018-01-16 11:51:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

1) Skoro ,,poza łonem" to rzecz, a nie człowiek... To jak tam Ci w tym łonie?
?

2) ,,Zamrażać, aby jak najdłużej wykorzystać"...
Medycyna podaje, że to ,,jak najdłużej" to (bardzo już naciągając) góra 5 lat, a
potem co? - na asfalt i butem je?
Co oferujesz tym ,,pięciolatkom"?
?

65. Data: 2018-01-16 16:29:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 11:51:33 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
>
> 2) ,,Zamrażać, aby jak najdłużej wykorzystać"...
> Medycyna podaje, że to ,,jak najdłużej" to (bardzo już naciągając) góra 5 lat, a

Jak jesz omlet, to na patelnię trafia 5 kurczaków?
Oczywiście, że zapłodnione jajo ludzkie jest nieporównywalnie ważniejsze niż
zwierzęce i nie powinno się go kraść ani rozbijać na patelni czy gdziekolwiek
tym bardziej. Chyba najrozsądniejszym wyjściem byłoby umieszczenie tych
materiałów po utracie ważności w miejscach zamkniętych, gdzie nikt ich
nie sprofanuje.

66. Data: 2018-01-16 16:50:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2018 o 16:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
> tym bardziej. Chyba najrozsądniejszym wyjściem byłoby umieszczenie tych
> materiałów po utracie ważności w miejscach zamkniętych, gdzie nikt ich
> nie sprofanuje.

A nie było by lepiej po prostu nie robić takiej głupoty jak in-vitro? To
że jest technicznie możliwe, nie znaczy że trzeba robić.

67. Data: 2018-01-16 17:14:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 16:50:42 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A nie było by lepiej po prostu nie robić takiej głupoty jak in-vitro? To
> że jest technicznie możliwe, nie znaczy że trzeba robić.

Na dwoje babka wróżyła. in vitro i klonowanie wynikają w końcu też z naturalnego
instynktu powielania genów własnych. Są przecież także tacy ludzie, którzy
nie wyobrażają sobie adopcji jako właściwej kontynuacji.

Wiele instytucji istnieje op prostu po to, żeby ociężali umysłowo ludzie
nie jęczeli z powodu poczucia krzywdy, chociaż te instytucje są moralnie wadliwe, jak
np. rozwody. A pomimo to nikt ich nie znosi, ponieważ są zaworami
bezpieczeństwa i jako takie łagodzą cierpienia powstałe na skutek różnych
sytuacji.

68. Data: 2018-01-16 17:16:03

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

,,Te materiały" to żywe ludzkie(!) istoty.

Powołane do życia dla kaprysu innych ludzkich istot, wbrew naturze - i ZABIJANE tylko
dlatego, że niepotrzebne.
Z tym ostatnim kojarzy sie juz tylko jedno - masowe zabijanie i holocaust ludzi
nienarodzonych.

69. Data: 2018-01-16 17:35:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 17:16:04 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
> tylko dlatego, że niepotrzebne.
> Z tym ostatnim kojarzy sie juz tylko jedno - masowe zabijanie i holocaust ludzi >

Istoty ludzkie to zbudują się na tych zarodkach dopiero w ustroju rodzicielki.
Przed zagnieżdżeniem, bo to informacja przekazana z ciała przejściowego do
zapłodnionego jaja w drodze przez jajowód decyduje o procesie późniejszego
zagnieżdżenia. Pojawia się ona bardzo wcześnie, tak więc w przypadku antykoncepcji
hormonalnej nie każda jej forma jest etycznie właściwa.
Np. pigułki "po" powinny być zażyte najpóźniej następnego ranka, a nie po
kilku dniach, kiedy to już może być odebraniem życia (o czym i tak nigdy się
nie dowiemy).

70. Data: 2018-01-16 18:05:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-16 o 16:50, pinokio pisze:

> A nie było by lepiej po prostu nie robić takiej głupoty jak in-vitro?

To nie rób. Ktoś cię zmusza?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

usenet upada