Zatrzymaj aborcję

71. Data: 2018-01-16 18:19:20

Temat: Re: Zatrzymaj aborcję
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-16 o 17:35, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Np. pigułki "po" powinny być zażyte najpóźniej następnego ranka, a nie po
> kilku dniach, kiedy to już może być odebraniem życia (o czym i tak nigdy się
> nie dowiemy).

Niesamowita jest ta awersja ludzi do wiedzy. Przecież to nic nie kosztuje...

Ja nawet rozumiem, że nie czytasz cudzych postów, a tylko onanizujesz
się swoją pseudo intelektualnym bełkotem bez składu i ładu.
Ale chociaż raz spróbuj najpierw sprawdzić, czy przypadkiem bzdur nie
piszesz zanim cokolwiek napiszesz.

Typowa cecha religiantów: kompletnie zignorować fakty, udawać, że ich
nie ma i za chwilę znowu w kółko bzdury pisać.

http://www.poradnikzdrowie.pl/seks/antykoncepcja/tab
letka-po-jak-dzialaja-ile-kosztuja_41734.html

"Escapelle nie zadziała, jeśli doszło już do zagnieżdżenia zarodka. Przy
czym warto zaznaczyć, że tabletka "po" nie ma w takim przypadku
działania poronnego - tłumaczy doktor Barbara Grzechocińska, ginekolog
endokrynolog z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Tabletki z levonorgestrelem nie będą skuteczne, jeśli proces implantacji
zarodka już się rozpoczął. Kiedy levonorgestrel zostanie przyjęty zbyt
późno, nie zadziała poronnie. Wręcz przeciwnie - podtrzyma ciążę."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2018-01-16 18:26:34

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Istoty ludzkie to zbudują się na tych zarodkach dopiero w ustroju rodzicielki.

I już, prawda?
Ty to masz łatwo... Zazdrościć czy się litować...

73. Data: 2018-01-16 18:43:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2018 o 17:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Na dwoje babka wróżyła. in vitro i klonowanie wynikają w końcu też z naturalnego
> instynktu powielania genów własnych. Są przecież także tacy ludzie, którzy
> nie wyobrażają sobie adopcji jako właściwej kontynuacji.

z powodu chcicy jednych mają cierpieć inni?

74. Data: 2018-01-16 19:14:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 18:19:21 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> zarodka już się rozpoczął. Kiedy levonorgestrel zostanie przyjęty zbyt
> późno, nie zadziała poronnie. Wręcz przeciwnie - podtrzyma ciążę."

Wobec tego powinny być tylko z tą substancją przyjęte jako "po" a nie inne.
Poza tym nie cghodzi o moment, kiedy rozpoczął sioę proces implantacji, a kiedy
została wprowadzona do zarodka informacja o tym decydująca.

Nie mówię o samym zapłodnieniu, ale na pewno "przed" samym zagnieżdżeniem, czyli
gdzieś w środku. To, że nie wszystkie zarodki się zagnieżdżają to poszlaka,
że genotyp nie zawiera całej informacji morfogenetycznej wpływającej na fenotyp.
Czyli daje podstawy do domniemań, że genotyp to odbiornik.

75. Data: 2018-01-16 19:18:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 18:26:36 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:

> I już, prawda?
> Ty to masz łatwo... Zazdrościć czy się litować...

A czy jest możliwy rozwój płodowy zarodków do pełnej istoty ludzkiej
poza ustrojem? Raczej nie. życie jest możliwe tylko wtedy kiedy się rozwija.
Aborcja przerywa życie, ponieważ przerywa rozwój, a nie go zamraża.

76. Data: 2018-01-16 19:40:39

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-12 o 04:57, j...@o...pl pisze:

> [...]
> bardziej trzeba uswiadamiac ludziom,
> ze zapobieganie ciazy moze byc wlasciwe,
> ale tylko do pewnego momentu;
> dotad, poki plemnik nie dotrze do jajeczka.
> pozniej to juz, w mniejszym czy wiekszym stopniu, zabojstwo
> (wiem, ze to dziwnie brzmi, w wiekszym czy mniejszym stopniu,
> bo niby zabojstwo zabojstwem, ale czym bardziej idacy ku istnieniu
> zarodek rozwiniety, tym wiekssza szansa, ze te jego rozpoczete istnienie
> bedzie kontynuowane).
> zwlaszcza trzeba uswiadamiac to ludziom mlodym,
> bo oni jeszcze tego sobie nie uswiadamiaja.

mlodych ludzi to trzebo uczyc, ze moze trzeba sprawdzic czy w ogole sa
plodni

--
gazebo

---
Avast.

77. Data: 2018-01-16 19:51:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ano z powodu chcicy.

78. Data: 2018-01-16 19:56:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2018 o 19:51, i...@g...pl pisze:
> Ano z powodu chcicy.

in-vitro, GMO czy klonowanie to "zabawa w Boga".

79. Data: 2018-01-16 21:58:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie mieszajmy tu Boga. Wystarczy Sumienie - bardziej uniwersalne.

80. Data: 2018-01-16 22:18:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 21:58:49 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Nie mieszajmy tu Boga. Wystarczy Sumienie - bardziej uniwersalne.

Czy ja neguję etyczną ułomność tej metody?
Jednakże ślepe uliczki ewolucji próbują w ten sposób podtrzymać swoją rasę.
Tutaj chodzi jedynie o sprawy tego, jak niektórzy ludzie (przecież nie bandyci
ani furiaci) widzą swoje życie szczęśliwym w perspektywie. Bo to jest "ich"
dziecko, ten wygrany los na loterii. Może kiedyś, jak społeczeństwo dorośnie, to
poglądy się zmienią. W czasach obecnych bym na takie zrozumienie nie liczył.

usenet upada
O patologiach w wielkim skrócie.
Same problemy...
rzecz o Panstwie