Zauroczenie

1. Data: 2001-04-08 13:11:55

Temat: Re: Zauroczenie
Od: "izyda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
n...@p...onet.pl

> Ten myslnik jest kluczowy: chodzi oczywiscie od zdjecie czaru/uroku, czyli
> zobaczenie obiektu naszych westchnien we wlasciwych, ludzkich
proporcjach:)
> I zaakceptowanie go jako takiego.
> Joanna

No a kiedy juz zobaczymy, jaki ten ktos jest naprawde i zechcemy dalej z nim
byc, mimo tych jego "prawdziwosci" (czyli wad), to wtedy chyba tak naprawde
te osobe kochamy? Bo wtedy jestesmy z ta osoba "mimo ze...", a nie "bo..."
:)

izyda

1. Data: 2001-04-09 08:15:06

Temat: Zauroczenie
Od: "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam tylko jedno pytanie: Czesto pojawia sie tu okreslenie "zauroczenie", ktore ma
byc czyms zupelnie innym niz milosc. Ile czasu moze trwac zauroczenie? Jak poznac,
czy to jeszcze zauroczenie, czy juz cos glebszego?

Pozdrawiam!

Jaku-b.

1. Data: 2001-04-09 08:30:38

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaku-b <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9arqsh$5ib$...@n...tpi.pl...
> [...]
poznac,
> czy to jeszcze zauroczenie, czy juz cos glebszego?

Granice miedzy zauroczeniem a prawdziwa miloscia bardzo trudno okreslic. Nie
istnieje chyba zadna recepta, metoda, ktora pozwalaby poznac, czy to jeszcze
zauroczenie, czy juz cos glebszego. Nie mozna rowniez okreslic, ile trwa
zauroczenie. To wszystko zalezy od ludzi tworzacych zwiazek... Zawsze
wyglada troche inaczej, podobnie, ale nie tak samo...
"(...) pierwsze zauroczenie zawsze mija, a później? Później przekształca się
w specyficzną formę niewytłumaczalnej potrzeby obcowania z tą drugą osobą,
albo.... Albo umiera śmiercią naturalną. W tym pierwszym przypadku czasem
masz dość tej drugiej osoby, bo staje się dla Ciebie czymś bardzo
powszednim. Kiedy jednak nie ma jej blisko ciebie, stajesz się niespokojny,
nerwowy i ciągle czegoś ci brakuje. To działa jak narkotyk. A
najszczęśliwszą chwilą dla ciebie jest ponowne jej spotkanie."

Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2001-04-09 09:09:43

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore ma byc czyms zupelnie innym niz milosc. Ile czasu moze trwac
> zauroczenie? Jak poznac, czy to jeszcze zauroczenie, czy juz cos

Ogladasz bb?
Zauroczenie to cos co przytrafilo sie dwom 'wyposzczonym' kobitom w tym
programie wobec pewnego milego przystojniaczka.

Pozdrowka,
Czarek

1. Data: 2001-04-09 09:36:29

Od: "Jaku-b" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=> wrote in message news:9aru1g$hjg$1@news.tpi.pl...
> Zauroczenie to cos co przytrafilo sie dwom 'wyposzczonym' kobitom w tym
> programie

Prosta odpowiedz. :-) Ale czy zauroczenie moze trwac np. rok?

Jaku-b.

1. Data: 2001-04-09 11:26:12

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natchniuza <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9as700$mfg$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik Jaku-b <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:9arvl1$o76$...@n...tpi.pl...

> Liczysz na jasna i prosta odpowiedz?
> a) Tak, moze trwac rok;
> b) Nie, zauroczenie zwykle trwa 87 dni, 17 godzin, 48 minut i 6 sekund;
> IMHO, na Twoje pytanie nie istnieje wlasciwa odpowiedz. W kazdym zwiazku
> sprawa wyglada inaczej...

Alez on zapytal tylko "czy moze?" - a nie "czy trwa?", "czy w kazdym
zwiazku?", "ile srednio?".
Jaku-bie, podle mnie: pewnie moze, choc trzeba sie bardzo postarac, zeby sie
nie zamienilo w dojrzala milosc badz nie minelo....
W moim wypadku zauroczenia nie bylo : )
* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-04-09 11:34:07

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosta odpowiedz. :-) Ale czy zauroczenie moze trwac np. rok?

Tak, moze.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-04-09 11:41:56

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9as700$mfg$...@n...tpi.pl, Natchniuza at n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-04-09 11:44:31

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

b) Nie, zauroczenie zwykle trwa 87 dni, 17 godzin, 48 minut i 6 sekund;
IMHO, na Twoje pytanie nie istnieje wlasciwa odpowiedz. W kazdym zwiazku

e-mail: n...@p...onet.pl
ICQ# 101770287
GG# 67384

1. Data: 2001-04-09 11:51:55

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

skutkiem jest rozstanie? Czy o
ROZ-CZAROWANIE? Ten myslnik w srodku wyrazu wiele dla mnie zmienia ;-)

co to jest milosc?
Ciekawe urządzenie do relaksacji , nauki, wypoczynku pozbywania się nałogów pracy nad siłą woli
Jestem od dzisiaj
interview chyba off topic
SWPS w Warszawie - wątpliwości!