Zauważyłam pewne poruszenie

1. Data: 2003-08-07 10:02:15

Temat: Zauważyłam pewne poruszenie
Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłam pewne poruszenie na tej nieruchawej grupie. Od rana
wygenerowaliście kilkanaście postów offtopicznych i do tego kretyńskich.
Jaki troll? Jakie rozbijanie grupy. Ja uważam, że ta grupa dla anorektyczek
powinna być zamknięta, bo i tak nie ma tu żadnego ruchu.
Pozdrawiam
acinwożdżd

2. Data: 2003-08-07 11:04:53

Temat: Re: Zauważyłam pewne poruszenie
Od: kyrielejson <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik acinwożdżd napisał:
> [...]
> Jaki troll? Jakie rozbijanie grupy. Ja uważam, że ta grupa dla anorektyczek
> powinna być zamknięta, bo i tak nie ma tu żadnego ruchu.
A tera pokaże wam sztuczkę:
*PLONK*
Tadaaaaa!!!!
Niezłe nie? ;)

3. Data: 2003-08-07 11:12:58

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

kyrielejson w wiadomości news:bgtbsf$7vt$1@SunSITE.icm.edu.pl pisze:

> A tera pokaże wam sztuczkę:
> *PLONK*
> Tadaaaaa!!!!
> Niezłe nie? ;)

Mamo, mamo! Robal zniknal!!!

4. Data: 2003-08-07 11:22:35

Od: "OżdżdA" <o...@m...tppi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości

> Mamo, mamo! Robal zniknal!!!
Co za okrucieństwo w tych zagłodzonych anoreksach!
dżdżu

5. Data: 2003-08-07 11:39:20

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OżdżdA" <o...@m...tppi> napisał w wiadomości

> [...]
napisał
> w wiadomości

> Co za okrucieństwo w tych zagłodzonych anoreksach!

dobre heheheh dobre :))

jesteś nie do zdarcia skąd u ciebie taka frustracja ??może to skutek diety??

napisz nam o swojej diecie co jadasz i jak jadasz myślę ,ze wywiąże się z
tego ciekawa dyskusja i śmiechu będzie co nie miara :) jak zawsze na tej
grupie

ps.to nie jest grupa anorektyków 90% grupowiczów marzy o tym aby zostać
anorektykiem/anorektyczka i pisanie o nich jak o anorektykach schlebia im
bardzo i już cię lubią

no to pisz o swojej diecie !!!!

6. Data: 2003-08-07 11:40:19

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Fasolka szparagowa dla trolli:

1 kg fasolki szparagowej, sól, cukier, 3 cebule, 1/2 kg pomidorów lub 4
łyżki koncentratu, 3 ząbki czosnku, pieprz, tymianek

Fasolkę myjemy, ściągamy włókna. Tak przygotowana wrzucamy do gotującej
się osolonej i osłodzonej wody. Gdy będzie prawie miękka, odcedzamy.
Teraz przygotowujemy sos pomidorowy.
Cebule kroimy w polpierscionki, pomidory parzymy i obieramy ze skorki.
Rozgrzewamy olej w duzym rondlu, wrzucamy cebule, czosnek i po chwili
pokrojone na czastki pomidory. Dusimy pod przykryciem ok. 5 min.
Dodajemy w koncu fasolke, przyprawy i jeszcze trzymamy na ogniu przez 10
minut.

7. Data: 2003-08-07 11:41:04

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:bgtdf3$92$1@news.onet.pl pisze:

> napisz nam o swojej diecie co jadasz

Jak to co? Fasolke! Namietnie i w kazdych ilosciach. Nie krepujcie sie :)

8. Data: 2003-08-07 11:56:52

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bgtdtt$3s8$1@inews.gazeta.pl...
> Fasolka szparagowa dla trolli:

fasolka ta jest zgodna z MM mimo wysokiego IG fasolki (40),dzięki pomidorom
i cebuli które obniżają wypadkowa posiłku

fasolka dla trolli może być stosowana w pierwszej i drugiej fazie MM jako
posiłek węglowodanowy

ps.fasolka ma być zielona a nie żółta :)

9. Data: 2003-08-07 12:12:28

Od: "OżdżdA" <o...@m...tppi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jesteś nie do zdarcia skąd u ciebie taka frustracja ??może to skutek
diety??
No i tu strzał w dziesiątkę. Dieta, którą przeszłam i schudłam w miesiąc 10
kg odbiła się na mojej psychice.

--
acinwożdżd

10. Data: 2003-08-07 12:29:55

Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

: fasolka ta jest zgodna z MM mimo wysokiego IG fasolki (40),dzięki
pomidorom
: i cebuli które obniżają wypadkowa posiłku

Ojej, fasolka szparagowa (zielona) ma IG 40?? Skad masz ta informacje?
Wydawalo mi sie ze straczkowe maja IG<35.

Neczka
(MM od miesiaca)

pojawil sie TROLL
Powitanie