Zawał serca.

1. Data: 2004-09-27 21:06:52

Temat: Zawał serca.
Od: "clown6" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dlaczego pacjent z podejrzeniem zawału, który został przywieziony przez
karetkę na sygnale (w której nie działały żadne urządzenia prawdopodobnie z
powodu dziur na drodze) z dużymi bólami w klatce piersiowej, wysokim
ciśnieniem i bólami szczękowymi został po 2 godzinach zwolniony do domu
tylko po badaniu EKG, które prawdopodobnie nie wykazało zawału i dostał
ochronę w postaci tabletek. Bóle trwały cala noc, rano zaczęły się mocne
wymioty i był bardzo osłabiony. Został przewieziony do lekarza rodzinnego,
który po ponownym EKG wykluczył zawal i odesłał pacjenta na badania brzucha
USG podejrzewając kamienie lub wrzody. USG nie wykazało tego. Następnie
lekarz skierował pacjenta do szpitala na gastroskopie żołądka podejrzewając
wrzody. Na izbie przyjęć pacjent poczuł się gorzej, lecz czekał w kolejce do
chirurga. Po półgodzinnym oczekiwaniu chirurg przebadał stolec nie
stwierdzając wrzodów. Zaczęło spadać ciśnienie i stan pacjenta się
pogarszał. Po podaniu leków natychmiast skierowano go na intensywny dyżur na
kardiologii podejrzewając zawal. Pacjent odczuwał coraz większe bóle i
występowały ciągłe wymioty. Na sali po kolejnym EKG dyżurny lekarz
stwierdził zawal i uszkodzenie prawej komory, pacjent otrzymywał kroplówkę.
Następnego dnia stan pacjenta pogorszył się nastąpiły jeszcze większe bóle w
okolicach brzucha i pacjent nie otrzymywał żadnych leków, czekano na
diagnozę, ponieważ ordynator stwierdził ze to nie jest zawal. Pacjent
otrzymywał mocne leki przeciwbólowe w postaci kroplówki. W czwartek stan
pacjenta poprawił się na tyle, że w piątek rano chciano mu zrobić
gastroskopie. Pacjent rano otrzymał na łóżko wodę do mycia i schylając się
stracił przytomność nie odzyskawszy jej po godzinnej reanimacji zmarł.
Sekcja zwłok wykazała zawal serca. Jaka może być przyczyna tej tragicznej
śmierci mojego Taty, który miał 48 lat. Czy te wszystkie objawy nie
wskazywały na zawal i tak długo się zastanawiano nie udzielając fachowej
pomocy, nawet po badaniu krwi? Czy w tym szpitalu rzeszowskim lekarze są
zwykłymi felczerami? Czy można skarżyć ich do sądu za nieudzielanie
prawidłowej pomocy?

Paweł

2. Data: 2004-09-27 21:52:41

Temat: Re: Zawał serca.
Od: "Martita" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi przykro z powodu smierci Twojego taty.
Z doświadczenia z moją babcią wiem , że po takich objawach jak opisujesz
mozna zdiagnozowac zawał i nie trzeba byc do tego kardiologiem. Wygląda na
to, że sprawa Twojego taty to szereg jakiś koszmarnych niedopatrzeń i wydaje
mi się, że są podstawy by wnieść sprawę do sądu.

3. Data: 2004-09-28 07:35:56

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clown6" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

<ciach>
> [...]
> prawidłowej pomocy?

Bardzo mi przykro z powodu smierci Twojego Taty :(
Czytajac Twojego maila przecieralam oczy ze zdumienia,dla mnie jest to
niezrozumiale i przerazajace ze tylu lekarzy badajac Twojego Tate nie
rozpoznalo zawalu.Jestem w stanie zrozumiec ze jeden lekarza nawalil,ale
badalo jego tylu specjalistow! Jezu,co za czasy nastaly,stach chorowac :(

Magda

4. Data: 2004-09-28 08:06:35

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "clown6"
<c...@w...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał
ku Ziemi tę wiadomość:

> Witam
>
> Dlaczego pacjent z podejrzeniem zawału, który został przywieziony przez
(...)

Bo taka mamy sluzbe zdrowa.
Mozesz ich podac do sadu, ale i tak nic nie zrobisz, jak w tysiacu
takich przypadkow.
Moze sie nawet okazac, ze nikt nie badal ani nie przyjmowal Twojego
taty.

Bardzo mi przykro

Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

5. Data: 2004-09-28 08:27:48

Od: "roy" <r...@p...KASUJonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clown6"

> Czy w tym szpitalu rzeszowskim lekarze są
> zwykłymi felczerami? Czy można skarżyć ich do sądu za nieudzielanie
> prawidłowej pomocy?

Przyjmij wyrazy współczucia.

Czy mógłbyś napisać w którym szpitalu zmarł Twój ojciec?

pozdrawiam
roy

6. Data: 2004-09-28 08:46:19

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "clown6" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Dlaczego pacjent z podejrzeniem zawału, który został przywieziony przez
> karetkę na sygnale [...]

Dlatego, że cała Polska świętowała uroczyście "Dzień Serca"... Lekarze byli
na festynach, albo się właśnie do nich szykowali... :-(
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

7. Data: 2004-09-28 08:50:22

Od: "clown6" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

roy wrote:
> Przyjmij wyrazy współczucia.
>
> Czy mógłbyś napisać w którym szpitalu zmarł Twój ojciec?
>
> pozdrawiam
> roy

Witam

Dziękuję za wyrazy współczucia.

Najpierw mój Tata był przyjęty do szpitala nr 1 w Rzeszowie na ostry dyżur
na ulicy Lwowskiej, skąd go z braku miejsca odesłano do domu z ostrym bólem,
a we wtorek został przyjęty do szpitala nr 1 w Rzeszowie na ulicy Szopena,
gdzie dyżur miał lekarz Niwiński, który zapewniał ze na 100% nie ma zawału,
po wcześniejszej diagnozie lekarza z tego samego oddziału, który stwierdził
rozległy zawał.

Teraz jadę w smutku na pogrzeb, a jutro na spotkanie z lekarzem, który
uśmiercił przez swoja głupotę mojego Tatę.

Może uratujemy innych ludzi przed takimi felczerami.

--
Paweł

8. Data: 2004-09-28 09:02:58

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Dlatego, że cała Polska świętowała uroczyście "Dzień Serca"... Lekarze
byli
> na festynach, albo się właśnie do nich szykowali... :-(
> --
Zartujesz prawda?
Ja uwazam ze ten festyn byl potrzebny,a poza tym nie wierze ze wszyscy
lekarze pobiegli swietowac a w szpitalach zostali sami pacjenci.

Magda

9. Data: 2004-09-28 10:08:32

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ja uwazam ze ten festyn byl potrzebny,a poza tym nie wierze ze wszyscy
> lekarze pobiegli swietowac a w szpitalach zostali sami pacjenci.

Zasadniczo lekki sarkazm, ale miałam nieprzyjemność nie dostać się do
lekarza, bo akurat były przesiewowe badania profilaktyczne...

10. Data: 2004-09-28 11:46:56

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> Zasadniczo lekki sarkazm, ale miałam nieprzyjemność nie dostać się do
> lekarza, bo akurat były przesiewowe badania profilaktyczne...

Sarkazm? To prosze: czemu nie prowadzisz zdrowego trybu zycia? Lekarze nie
byliby Ci wowczas potrzebni ;-)

--
sveana

dzialanie anaboliczne antyalergenow
Usuwanie kamienia -jak najlepiej?
zapomniana tabletka antykoncepcyjna
Masa ciała
Did we evolve to age? And can we change that?-news story