Zawory z głowicą termostatyczną

1. Data: 2005-10-11 08:08:15

Temat: Zawory z głowicą termostatyczną
Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
robię remont instalacji i zastanawiam się nad kupnem zaworów. Mam układ
C.O. otwarty, z piecem na ekogroszek (ale nie pakowałem się w czujniki
temperatury). Grzejniki (płytowe DeLonghi) dobrałem tak, żeby były
większe niż wynika z teoretycznego zapotrzebowania na moc.
Chcę wobec tego kupić zawory z głowicami termostatycznymi - opłaca się?

Jeśli tak, to jakie firmy polecacie, a jakie odradzacie?

Danfoss/Oventrop/Honeywell/jakiekolwiek ???

Pozdrawiam,
MK

2. Data: 2005-10-11 08:35:21

Temat: Re: Zawory z głowicą termostatyczną
Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli tak, to jakie firmy polecacie, a jakie odradzacie?
>
> Danfoss/Oventrop/Honeywell/jakiekolwiek ???

nie znam się na tych sprawach ...
W zeszłym roku radziłam się w tej sprawie i pewien facet, który zna się na
rzeczy doradził mi zawory Danfossa i takie zakupiłam. Na razie jestem bardzo
zadowolona.
Jeszcze czeka mnie wymiana jednego kaloryfera i zastanawiam się czy kupować
też Danfossa czy jakiś byle jaki najtańszy?
anka

3. Data: 2005-10-14 19:37:44

Od: "JacekP" <j...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciach" <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> większe niż wynika z teoretycznego zapotrzebowania na moc.
> Chcę wobec tego kupić zawory z głowicami termostatycznymi - opłaca się?

witam
do pieca na paliwo stale chyba nie powinno sie zakladac termostatow .
Jak przygrzejesz lepiej i zawory sie pozamykaja to nie bedzie mialo co
odprowadzic ciepla z pieca .Chyba ze do pomieszczen nie uzywanych
gdzie nie grzejesz a zawor ma pelnic funkcje zapobiegajaca zamarzaniu

pozdroooo
Jacek

Cięcie grubej tarakoty
Długość wkładu kominowego -kocioł z zamk. kom. spal.
Inspektor nadzoru
Zmywarki wywiewowe a kondensacyjne
Zmiana pradnicy na alternator w C330 ?