Zawroty głowy

1. Data: 2004-03-04 18:02:07

Temat: Zawroty głowy
Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Tydzień temu we wtorek idąc ulicą poczułem dosyć mocny ból w okolicach
zatok. Tego samego dnia wieczorem lekko zakręciło mi się w głowie.
Następnego dnia i kolejnego mocno bolała mnie głowa i miałem zawroty.
Minął ból głowy ale pozostały zawroty głowy. W momencie kiedy 'zakręca'
mi się w głowie czuję lekki w niej ból i prawa dłoń jakby sztywnieje
(nie mogę np. wyraźnie pisać, mylę klawisze na klawiaturze)
Ma ktoś pomysł co to może być?
Wiem. Powinienem pójść do lekarza ale z pewnych przyczyn nie mogę na
dniach.
--
...coming soon
Miejsce na twoją reklamę.

2. Data: 2004-03-04 18:21:26

Temat: Re: Zawroty głowy
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1hqfvu514qjsi$....@s...com,
seba <s...@w...wroc.pl>:
> [...]
> Ma ktoś pomysł co to może być?
> Wiem. Powinienem pójść do lekarza ale z pewnych przyczyn nie mogę na

MUSISZ isc do neurologa. Nie zwlekaj.

--
Robert

rozpoznanie - chyba reumatyzm - dlugie