Zażalenie

1. Data: 2003-01-26 13:03:11

Temat: Zażalenie
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprasza sie grupe o podawanie mniejszej ilosci znakomitych przepisow.
Wlasnie ledwo zyje po skonsumowaniu ogromnej ilosci duszonej cebulki z
tostami. Jest to pyszne i syte i ktos tego kurde nie zaznaczyl. ;-)
Po drugie w lodowce czeka na mnie gar zupy serowej (nie pamietam czyj
przepis ale zupa boska). Zupa jest tak dobra ze mozna szalu dostac od
samego zapachu. Wiec znow sie spase jak ten maly prosiak. Dodam jeszcze
ze ide dzis na wesele i nie powinnam nic jesc. :-)
Ehhhh jestescie kochani :-)
/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-26 13:22:38

Temat: Re: Zażalenie
Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Dodam jeszcze
> ze ide dzis na wesele i nie powinnam nic jesc. :-)

Masz racje, nie jedz juz dzis nic w koncu na weselu najesz sie za pieciu i
to zadarmo ;-)
Mam(q)a
m...@w...pl g-g 365511
"Aby cenić i kochać to, co wielkie,
najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil

1. Data: 2003-01-26 14:23:04

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...net.pl> wrote in message
> Po drugie w lodowce czeka na mnie gar zupy serowej (nie pamietam czyj
> przepis ale zupa boska). Zupa jest tak dobra ze mozna szalu dostac od
> samego zapachu.

Nie, nie, to nie fair - ja poproszę jakieś namiary na tę zupę!:)
Anka

1. Data: 2003-01-26 14:50:41

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miranka wrote:

> Nie, nie, to nie fair - ja poproszę jakieś namiary na tę zupę!:)
> Anka

No ja wlasnie przepisu nie moge znalezc - wydaje mi sie ze pamiec moja
zle go odtworzyla ale moja wyszla wspaniala wiec napisze Ci co i jak.
Skladniki:
1 por (czesc jadalna ofc tak na oko bo nie wiem ile to cm ;-))
2 troche wloszczyzny mrozonej - ja tego uzywam z czystego lenistwa. W
skladzie byla marchew pietruszka oraz seler pociete w slupki.
troche masla (tyle zeby dobrze przykrylo dno w garze w ktorym bedzie
gotowana zupa.
Cebula wieksza
2 serki topione typu kielbaska ok. 200 gram
cwierc szklanki mleka
zoltko
lyzka maki ziemniaczanej
troche parmezanu
Przygotowanie:
Bierzesz gar na zupe, roztapiasz maslo, wrzucasz pokrojona w kosteczke
cebulke, zeszklic. Dodac pokrojonego w polpasterki pora (cienkie
plasterki, podsmazyc. Pod koniec dodac jarzynki - ja dalam dwie kobiece
(dosc drobne garscie) i podsmazyc jeszcze 1 minutke. Zalac to szklanka
wody pomieszana z kostka rosolowa. Dusic do miekkosci. W miedzyczasie
wziasc garnuszek, wlasc don mleka oraz wrzucic serki topione. Uwaga
jesli twarde to pociachac je troche bo to lubi bryzgnac (ja ociapalam
siebie, stol, stolek oraz psa). Wymiksowac, dodac zoltko oraz lyzke maki
ziemniaczanej. Ma to miec konsystencje dosc gesta ale plynna. Ja dodalam
jeszcze troszke smietany. Gdy warzywka beda juz miekkie dolac wody tyle
zeby byl pelny garnek ale tez zeby zmiescila sie bryja nabialowa. Aha
jak bedziesz to wlewac to skrec gaz zeby sie to nie scielo wszystko na
amen. Zamieszaj i podgrzewaj na wolnym ogniu. Zupa zacznie gestniec i
juz perfidnie pachniec. No i jak sie zagotuje - lubi wykipiec ( mnie
zalalo troche kuchenki) to na wolnym ogniu podgotowac ze trzy minutki i
dodac tartego parmezanu. Je sie to z grzankami a smakuje znakomicie,
mmmmmm. Polecam goraco. Jest to bardzo syte danie i pozywne. Aha garnek
to taki mi wyszel ja wiem 3-4 litrowy.

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-26 15:32:43

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam goraco. Jest to bardzo syte danie i pozywne.

Rzeczywiście pobudza wyobraźnię. Dzięki. Jutro będzie próba generalna.:)))
Anka

1. Data: 2003-01-26 15:44:16

Temat: Re: I na cos to mi pisala ?
Od: "bazyli4" <b...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mmmmmm. Polecam goraco. Jest to bardzo syte danie i pozywne. Aha
garnek
> to taki mi wyszel ja wiem 3-4 litrowy.

Żona przeczytała i leć teraz po serki :-(

Pzdr
Paweł

PS Sądząc po moich garściach to będzie gar ze 12 - 14 litrowy ';-)))

1. Data: 2003-01-26 17:44:05

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:

> garnek

> Żona przeczytała i leć teraz po serki :-(
Hehehehe do sklepu marsz! ;-)
Zupa warta tej wyprawy ;-)

> Pzdr
> Paweł
>
> PS Sądząc po moich garściach to będzie gar ze 12 - 14 litrowy ';-)))
Pisalam o kobiecych drobnych, moze niech zona odmierza ;-)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-26 20:31:40

Od: "bazyli4" <b...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisalam o kobiecych drobnych, moze niech zona odmierza ;-)

Za późno. Wyszło 9 litrów. Jako, że uwielbiam jeść zupy przez dwa, trzy
dni po kolei, wystarczy do środy :-))

Pzdr
Paweł

PS O ile wystarczy.... :-(

1. Data: 2003-01-26 21:33:02

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:

> Za późno. Wyszło 9 litrów. Jako, że uwielbiam jeść zupy przez dwa, trzy
> dni po kolei, wystarczy do środy :-))
WOW ;-) ale jak cos to daj znac mojemu menzowi - on bardzo polubil te
zupe :-)

> Pzdr
> Paweł
>

> PS O ile wystarczy.... :-(

Dobra prawda???

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-26 21:33:56

Od: "bazyli4" <b...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra prawda???

Dałem tylko więcej sera i duuuużo tobasco, mniaaaaam :-)

Pzdr
Paweł

ciastko WZ
Kuchnia grecka - szukam skladnikow