Zazdrosc

61. Data: 2003-03-10 21:51:22

Temat: Odp: Zazdrosc
Od: "wega" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:slrnb6fnv9
....@k...icsr.agh.edu.pl...
<r...@u...antyspam.wp.pl> wrote:

> Eh wy smutni zakompleksieni bez poczucia humoru... nic nie powiem ;-P

Ja,! ja ! ja ! Mam poczucie honoru :)

> Polecam poczytanie, do czego służą grupy dyskusyjne. Służą do
dyskutowania,
> a nie do pisania, jaka to przedmówczyni jest mądra i wspaniała ;)
> Pisząc na newsy godzisz się na to, że inni będą to czytać i komentować.

Ale czy to oznacza ze nikt nie mysli o tym ,co przeczytał ,tylko komentuje?
Soryy ! czy nie pomyliłeś Ringu bokserskiego z grupą dyskusyjną?

> Aha, wyobraźcie sobie też, że istnieją inne sposoby usuwania własnych
> problemów i frustracji niż obrażanie innych.

Swieta racja ! - popieram Cię w zupełności.
( a przeciesz to grupa dyskusyjna czyli nie powinienem?)

> Dla mnie to koniec tej dyskusji, bo szanuję się na tyle, żeby nie
angażować
> się w pyskówki. Więc nie wysilajcie się i nie odpisujcie mi.

Oj ! to nie ring ! to partyzantka!
(a mowiles ze to grupa d.)
:)

> I tak nie napisałem, co myślę o facecie, który to przy pełnej lodówce
> ląduje w szpitalu z niedożywnieniem ;-PP
):
Ooo! nawet KGB?!
:))
Pozdrawiam.