Zazdrosc

1. Data: 2003-03-05 13:27:09

Temat: Zazdrosc
Od: " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie pozbyc uczucia zadrosci ?
Bardzo zle znosze jak zony nie ma w domu.
Jestem w niej ogromnie zakochany a ona ma wyjechac na tydzien w delegacje
zagranice.
Jak z tym uczuciem walczyc ?

2. Data: 2003-03-05 13:35:30

Temat: Re: Zazdrosc
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b44tvc$hqc$1@inews.gazeta.pl>, s...@N...gazeta.pl
says...
> [...]
> Bardzo zle znosze jak zony nie ma w domu.
> Jestem w niej ogromnie zakochany a ona ma wyjechac na tydzien w delegacje

Zazdrosc czy tesknota?

Bo wg tego opisu to nie widac zazdrosci :)

K.

3. Data: 2003-03-05 14:31:10

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sie pozbyc uczucia zadrosci ?

Szanuj siebie i szanuj żonę.

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2003-03-05 17:24:23

Od: "Rally" <r...@u...antyspam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b44tvc$hqc$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> Bardzo zle znosze jak zony nie ma w domu.
> Jestem w niej ogromnie zakochany a ona ma wyjechac na tydzien w delegacje

Mysle ze dopoki nie robisz jej awantur z tego powodu to jest wszystko w
porzadku. Uwazam, ze jesli jest milosc, to bedzie i troche zazdrosci...

5. Data: 2003-03-05 20:52:01

Od: "mm" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jak sie pozbyc uczucia zadrosci ?
> Bardzo zle znosze jak zony nie ma w domu.
Moj maz niestety tez b. zle znosi jak wyjezdzamy,
zupelnie glupieje (raz przestal jesc i wyladowal w szpitalu-tylko nie wiem
czy z lenistwa nie jadl czy nie odczuwal takiej potrzeby ), jedyne panaceum
to praca i to w jak najwiekszych ilosciach tak aby nie myslec
o rodzince, wtedy musze mu przygotowac jedzenie
na caly czas wyjazdu i codziennie dzwonic czy jadl
i ogolnie kontrolowac czy sie nie zapuscil.
mm

6. Data: 2003-03-05 22:25:07

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jak sie pozbyc uczucia zadrosci ?

A skad ona sie w Tobie bierze?

> Bardzo zle znosze jak zony nie ma w domu.

Wiem ze to nie pocieszenie ale ja też.

> Jestem w niej ogromnie zakochany a ona ma wyjechac na tydzien w delegacje
> zagranice.

Ktoś wymyślił że zazdrość to dowód miłości ale to raczej jej mocno szkodzi,
zamiast radości zatruwa życie obojgu.
Tęsknij , pisz sms'y ciesz sie każdą chwilką , każdym drobiazgiem związanym
z Nią.

A takie rozstanie tylko odświeży Was związek.

> Jak z tym uczuciem walczyc ?
Prosto, kochać Ją

Jacek

7. Data: 2003-03-05 22:40:15

Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak z tym uczuciem walczyc ?

Podobno "praca czyni wolnym". Zaplanuj sobie dużo, dużo, dużo pracy na ten
czas, albo zrób rzeczy, ktore ciagle odkładasz na poźniej.
A tak w ogóle, to tak jak kolega postu wyżej, Ty raczej tęsknisz, niz.
czujesz zazdrość... no chyba, ze już zatrudniłeś detektywa z postu "czy
waszym zdaniem ma to sens?" ;-)).

3maj sie, nie daj sie złym mysla.
Pozdrawiam Agata

8. Data: 2003-03-05 23:42:00

Od: "Ela" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Należy spróbować uwierzyć. Myśleć, że ten czas szybko minie.
Może wykorzystać ten czas na zorganizownie czegoś miłego czy kolacji czy
moze jakies porzadki w domku. Może najwyzszy czas wybrac sie z kumplem na
piwko.
Po prostu nie wolno za dużo mysleś.
:)

9. Data: 2003-03-06 06:43:28

Od: "Piotr" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje wszystkim za dobre rady jak walczyc z zadroscia.
Jak sie kogos mocno kocha to nie powinno byc uczucia zazdrosci - "prawdziwa
milosc nie szuka poklasku, nie zna zazdrosci...." Tylko ze jestem zwyklym
facetem, czlowiekiem z wyobraznia. Tak to prawda, ze praca i duzo zajec czyni
cuda. Ale wsami rozumiecie jak to jest, bardzo czesto pewne misli sa
silniejsze od nas maluczkich. Oczywiscie ze nie robie zadnych problemow z
powodu wyjazdu ukochanej. Jestem wrecz dumny ze jedzie. Tylko wiem ze bedzie
mi smutno teraz i jak pojedzie. Ale wiem ze jak wroci to bede sie cieszyl jak
dziecko.....

10. Data: 2003-03-06 06:49:54

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle ze dopoki nie robisz jej awantur z tego powodu to jest
wszystko w
> porzadku. Uwazam, ze jesli jest milosc, to bedzie i troche
zazdrosci...

Jeżeli jest choć odrobina miłości to nie ma prawa być zazdrości wcale
!!!!

Qwax

Czy waszym zdaniem ma to sens ??? Prosze o info
Kielce-wideofilmowanie
Krakow - usługi fotograficzne
Spelnianie marzen a dobro rodziny
czemu rodzina stała się polem gdzie poszukuje się patologii