Zbedne leki

1. Data: 2007-01-28 13:41:32

Temat: Zbedne leki
Od: Nco <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Po zmianie lekow przez lekarza zostalo mi troche zapasow. W
zwiazku z tym czy jest jakies miejsce, najlepiej w Krakowie, gdzie mozna
by te leki przekazac do dalszego wykorzystania, np. przez biednych.
Widzialem gdzies pojemniki na leki ale z nich raczej wszystko idzie na
przemial. Szkoda zeby sie zmarnowaly. Nie ma tego duzo ale na jakis
miesiac czy dwa leczenia. Oczywiscie zadne odplatnosci tu nie wchodza w gre.

Pzdr
Nco

2. Data: 2007-02-06 14:27:26

Temat: Re: Zbedne leki
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może caritas lub hospicjum będzie zainteresowane?

3. Data: 2007-02-08 19:32:28

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

odpowiedz znajdziesz tutaj:
http://www.e-aptekarz.pl/viewfaq.php?vid=153&s=Zb%EA
dne-leki

4. Data: 2007-02-22 09:39:59

Od: "PAWLICKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rozumiem że leki kosztują ale nie należy darmowo i dodatkowo
wywoływać stanów zapalnych u biednych. Mam tylko pytanie, klasyfikacja
biednych należy rozumieć również tych którzy nie wiedzą w dużej mierze
o konsekwencjach brania leku? ... leki nie leczą, co już dawno temu bo
100 lat temu zostało to udowodnione... Czy fakt biedy ten jest również
brany pod uwagę?

Gojenie ran
Serwis www.PolscyProducenci.pl
Vasolastine - generyk
Ilość ryczałtowa
Nowa APTEKA do wynajęcia - woj dolnośląskie