Zboczenia zawodowe ;-)

1. Data: 2001-12-03 11:31:47

Temat: Re: Zboczenia zawodowe ;-)
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl :

> Zgoda, co do tej nadmiarowej wiedzy, ale nadal jest dla mnie zgadka w
> jaki sposob nabyta wiedza specjalistyczna rzutuje na codzienne
> zachowania i kontakty z ludzmi. Rzecz jasna w niektorych zawodach jest
> to widoczne golym okiem np.: policjanci, zawodowi zolnierze, ale mnie
> chodzi raczej o inzynierow, lekarzy czy nauczycieli.

1. Logika i wyciąganie wniosków

2. Pewnie zawsze patrzą czy rozmówca zdrowo wygląda;) ?

3. Lubi pouczać :) ?

E.

1. Data: 2001-12-03 11:43:32

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

-=\Pioter/=- <p...@f...sos.com.pl> w artykule
news:m0bm0ukcpmk28ujv0lr59rq1fbcfvh7a72@4ax.com pisze...

> Rzecz jasna w niektorych zawodach jest
> to widoczne golym okiem np.: policjanci, zawodowi zolnierze, ale mnie
> chodzi raczej o inzynierow, lekarzy czy nauczycieli.

Zawodowi żołnierze?
Napiszesz coś więcej?
Przez całe życie żyję w środowisku zawodowych żołnierzy, pracuję wśród
nich - nie zauważyłam niczego niezwykłego/dziwnego/specyficznego. Inna
sprawa, że to nie są żołnierze służby czynnej, bo ci z jednostek służb
zasadniczych... hmm.... większość pracujących tam to nawet nie
żołnierze, tylko ludzie ze sużby zasadniczej zatrzymani na kontraktach,
bo zawodowych żołnierzy zabrakło. :/

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-12-03 12:01:58

Od: "-=\\Pioter/=-" <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Dec 2001 11:11:24 +0100, "Ag" <...@...com.pl> wrote:

>a Ty znasz jakieś typy?
>Agnieszka:)

Poznalem ostatnio swiezo upieczona absolwentke psychologii.
Nadal prowadze obserwacje... :)))) ale ona wciaz jeszcze IMHO cierpi
na tzw. "syndrom absolwenta " i miarodajne wyniki beda dopiero za
jakies minimum pol roku, o ile mi sie gdzies nie urwie z pola widzenia
. Znalem kiedys goscia po Akademii Ekonomicznej. Taka chodzaca
doskonalosc. Codziennie w nienagannym garniturze (buueeee), wrazenie
pelnego profesjonalizmu. Nienagann wyrazanie sie i zachowanie itd. W
ogole nie moglem sie z gosciem dogadac, zupelnie jakby mowil innym
jezykiem.
Znam tez paru gosci po Uniwerku. Kierunki tzw. scisle tj.
matematyka, chemia, fizyka i wydaja mi sie oni, mimo to, bardziej
jacys tacy humanistyczni niz moi koledzy z Polibudy. Zainteresowania
tez jakies bardziej ogolne.

Piotr

zapytanie o cenę
Kto jest z "r1-tv.astral.lodz.pl"?