Zchiso a papierochy...no to jak jest?

11. Data: 2020-03-16 10:24:34

Temat: Re: Zchiso a papierochy...no to jak jest?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Andromeda znaczy smierc
> ---
> Za jakes 3,75 miliarda lat byc moze ;P

no i przyszlo ci, ze bedzie szybciej, gwiazdy zamrugaly
---
Raczej KOrona[vira] ciut blizej zablyszczala i zakrolowala ;P
https://oko.press/wielka-brytania-koronawirus-milion
-zgonow/

Wiec KOmu w droge...temu [wyloncznie]LOTem blizej
https://www.money.pl/gospodarka/lot-uruchomil-strone
-dla-polakow-chcacych-wrocic-do-kraju-sprawdzamy-jak
-dziala-6488953182525569a.html

12. Data: 2020-03-16 10:48:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 09:24, m...@g...com pisze:

> no i przyszlo ci, ze bedzie szybciej, gwiazdy zamrugaly
> ---
> Raczej KOrona[vira] ciut blizej zablyszczala i zakrolowala ;P

niuniek, ja nie czytam twoich bredni w linkach, moze inni je czytaja,
jak ci bedzie lepiej to dobrze dla ciebie, jak juz ci jest lepiej to
jeszcze lepiej, bedziesz lepiesiejszy, misiu ty, tylko zeby czy ci oczko
nie wypadlo

--
gazebo

13. Data: 2020-03-16 14:47:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

jak ci bedzie lepiej to dobrze dla ciebie, jak juz ci jest lepiej to
jeszcze lepiej, bedziesz lepiesiejszy, misiu ty, tylko zeby czy ci oczko
Czyli sam sobie jestes winien sKOro tobie dawno oba wypadly i slepys? ;P

14. Data: 2020-03-16 15:58:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 13:47, m...@g...com pisze:

> [...]
> nie wypadlo
> ---
> Czyli sam sobie jestes winien sKOro tobie dawno oba wypadly i slepys? ;P

gratuluje podrozy do NIEba

--
gazebo

15. Data: 2020-03-17 00:00:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wypadlo
> ---
> Czyli sam sobie jestes winien sKOro tobie dawno oba wypadly i slepys? ;P

KOsmiczna NIEba-NAlnosc Zycia i Smierci, zwlaszcza zbiorowej czworkami...

16. Data: 2020-03-17 09:02:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/03/2020 o 23:00, m...@g...com pisze:

> gratuluje podrozy do NIEba
> ---
> Ba!
> KOsmiczna NIEba-NAlnosc Zycia i Smierci, zwlaszcza zbiorowej czworkami...

to Westerplatte, nie sadzilem, ze znasz takie wiersze

--
gazebo

17. Data: 2020-03-17 16:27:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

to Westerplatte, nie sadzilem, ze znasz takie wiersze
---
Tobie wogole nie przyPISalbym poezis za to prozis absurdables cale morze ;P

18. Data: 2020-03-17 16:40:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 15:27, m...@g...com pisze:
> to Westerplatte, nie sadzilem, ze znasz takie wiersze
> ---
> Tobie wogole nie przyPISalbym poezis za to prozis absurdables cale morze ;P

dlugo to sprawdzales? :]

--
gazebo

19. Data: 2020-03-18 17:02:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ---
> Tobie wogole nie przyPISalbym poezis za to prozis absurdables cale morze ;P

W twojej biblioteczce?
Calom sobotniom noc ;P

20. Data: 2020-03-18 17:11:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/03/2020 o 16:02, m...@g...com pisze:

> dlugo to sprawdzales? :]
> ---
> W twojej biblioteczce?
> Calom sobotniom noc ;P

CHujowo ci wychodzi :] TO sprawdzaNIE

--
gazebo

O[d]puszciliscie POklad PSP? ;P
Szczęściem się...
[Nie]milosierny [anty]natalizm czyli afilozofia
Re: WALE[n]tynki wg Tindera czyli "Milosc jak fast food"
Przejscie...