Zdalne sterowanie piecem dwufunkcyjnym

1. Data: 2003-08-28 11:27:22

Temat: Zdalne sterowanie piecem dwufunkcyjnym
Od: "JB" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Właśnie się dowiedziałem, że zamontowany w mieszkaniu piecyk dwufunkcyjny
(Termet) będzie można sterować za pomocą programatora przenośnego, który
będzie się komunikował z piecem drogą radiową.
Czy ktoś ma takie rozwiązanie? Czy funkcjonalność programatora przenośnego
jest taka jak np. klasycznego programatora dziennego bądź tygodniowego?

Pozdrawiam
Sebastian

1. Data: 2003-08-29 05:00:36

Temat: Re: Zdalne sterowanie piecem dwufunkcyjnym
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

JB napisał(a):

> [...]
> jest taka jak np. klasycznego programatora dziennego bądź tygodniowego?

Funkcjonalność dokładnie taka sama; różnica polega na tym, że sterownik
przenośny możesz przestawiać z pokoju do pokoju do woli bez prucia
ścian. A właściwe umiejscowienie sterownika w mieszkaniu to jest sztuka.
Za sterownikiem klasycznym ciągną się kable, które trzeba gdzieś
"upchać", ja upchałem w rurkach w których lecą przewody elektryczne.
Wadą sterownika radiowego jest cena no i większe zużycie baterii. Robi
coś takiego np. Euroster.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-08-29 05:37:12

Od: "JB" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Pozdrawiam
Sebastian

1. Data: 2003-08-29 06:36:33

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

JB napisał(a):

> Dziękuję bardzo za odpowiedź.

A proszę bardzo.

Swoją drogą, gdybym miał wybierać sterownik radiowy, czy w zbliżonej
cenie zwykły ale z większą ilością bajerów, wybrałbym zwykły.

1. Data: 2003-08-29 08:38:53

Od: "JB" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam bardzo wyboru w tym momencie.

Odbieram nowe mieszkanie i podobno sterowniki radiowe są już kupione.

Sebastian

1. Data: 2003-08-29 20:57:07

Od: Krzysztof Gmyr <k...@p...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos, kiedys, a konkretnie p...@z...pl napisal...
> [...]

> "upchać", ja upchałem w rurkach w których lecą przewody elektryczne.
> Wadą sterownika radiowego jest cena no i większe zużycie baterii. Robi

A co powiesz na steronik pogodowy? Sprawdza sie to czy lepiej miec
sterownik w pokoju ?

--
Krzysztof Gmyr

Odkurzacz