Zdjecia

1. Data: 2004-02-26 09:48:06

Temat: Zdjecia
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzy tygodnie się zbierałam, aż się zebrałam i na stronie
http://republika.pl/anulakow/htmlogant/index.html umieściłam
zdjęcia z takiego sobie malutkiego parku w środku Antwerpii.
Wpadłam tam całkiem przypadkiem, przy paskudnej pogodzie, a
trafiłam na widok prawie wiosenny, i to było niezmiernie miłe.
Plamki na niektórych zdjęciach to krople deszczu na obiektywie :)
A że coś tam nieostre, to wybaczcie.

http://republika.pl/anulakow/htmldzialkowe/dzialka.h
tml
Tu jest kawałek ekshibicjonizmu :) Chwalić się nie ma czym, to
jedynie wyraz radości że w końcu mam czym uwieczniać roślinki :)

Pozdrawiam,
Anka :)

2. Data: 2004-02-26 11:35:17

Temat: Re: Zdjecia
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> [...]
>Tu jest kawałek ekshibicjonizmu :) Chwalić się nie ma czym, to
>jedynie wyraz radości że w końcu mam czym uwieczniać roślinki :)

A co byś chciała o tej porze roku ? I tak ładne, a sałata przepiekna :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2004-02-26 12:19:26

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in

> A co byś chciała o tej porze roku ? I tak ładne, a sałata przepiekna
> :-)

Salata?
Salata.. a ja myslalam, ze to dabrowka i nie powiekszylam zdjecia :-D
Za to powiekszylam to z wiciokrzewem, bo zafascynowalo mnie, co to za
robal na nim siedzi.. a to liscie :-) Jednym slowem zdjecia sa
intrygujace :-) Te z Holandii bardzo ciekawe, wiosna zawialo. Btw.
chcialabym dozyc takich skwerkow we Wro. Nawet bez podpisow..
Pozdrowienia - Ewa Sz. PS. Aha - to nie aralia, jak mi się wydaje :-)

4. Data: 2004-02-26 13:27:46

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Feb 2004 12:19:26 GMT, "Ewa Szczęśniak"
<e...@b...uni.wroc.pl> wrote:

> Te z Holandii bardzo ciekawe, wiosna zawialo.

Mnie akurat wtedy dosłownie zwiewało z nóg :) a ulice były
zaśmiecone połamanymi parasolami.

> Aha - to nie aralia, jak mi się wydaje :-)

Sie nie znam, to jedyne co mi wpadło do głowy. Podejrzana jest
Fatsia japonica, ale to też zdaje się bywało nazywane aralią?

Pozdrawiam,
Anka :)

5. Data: 2004-02-26 14:27:51

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Feb 2004 12:35:17 +0100, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>A co byś chciała o tej porze roku ? I tak ładne, a sałata przepiekna :-)

Dziękuję :)
A ja bym chciała kwiaty zamiast śniegu...

Pozdrawiam,
Anka

6. Data: 2004-02-26 14:49:28

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

>Dziękuję :)
>A ja bym chciała kwiaty zamiast śniegu...

Tak to każdy by chciał :-))) Ale krokusy już mają pąki, wystarczy kilka
ciepłych dni
i zakwitną.

7. Data: 2004-02-26 16:10:24

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anna Kowalska

> [...]
> Tu jest kawałek ekshibicjonizmu :) Chwalić się nie ma czym, to
> jedynie wyraz radości że w końcu mam czym uwieczniać roślinki :)

Trochę Ci namieszam Aniu :-)
W.g. mnie to Thuja occidentalis 'Lutea' a nie T.o. 'Sunkist' który swoją
formą bardziej przypomina formy T.orientalis.
Thuja occidentalis 'Ohlendorffii'- nie sądzę, prawdopodobnie Thuja
occidentalis 'Filiformis'
Abies koreana, zbyt duże przyrosty, zostańmy przy Abies x arnoldiana.
Dla przypomnienia Abies koreana przez kilkanaście lat nie wykształca
przewodnika, w ciagu 20 lat może osiągnąć zaledwie 1 m. wysokości, sadząc
po Twoim zdjęciu za pięć lat będzie to duże drzewo.
Jednocześnie gratuluję stroniczki, mam nadzieję że będziesz ją
rozbudowywała.
:-) Bogusław

8. Data: 2004-02-26 16:30:39

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cofr30hacn15tk8hsr7nkdfueeg6of5hu4@4ax.com Anna Kowalska
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Trzy tygodnie się zbierałam, aż się zebrałam i ...

Hejka. Z dużą przyjemnością i zainteresowaniem obejrzałem Twoje zdjątka.
Dziękuję Anulko. :-)
Pozdrawiam dzwońcowo Ja...cki

9. Data: 2004-02-26 17:51:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> http://republika.pl/anulakow/htmldzialkowe/dzialka.h
tml
> Tu jest kawałek ekshibicjonizmu :) Chwalić się nie ma czym, to
> jedynie wyraz radości że w końcu mam czym uwieczniać roślinki :)

Rozumiem, że ciąg dalszy nastąpi po zejściu śniegu? Chcę wiedzieć, co to za
cebule!

Pozdrawiam, Basia.

P.S. do Bogusława: a Thuja occ. 'Aurescens' o tej porze roku jest w
kolorze - jaka? Miedziano-brązowa z połyskiem jakby pomarańczu?

10. Data: 2004-02-26 19:55:28

Od: "mmm<ciach>" <"mmm<ciach>"@man.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska napisał:
> [...]
> Tu jest kawałek ekshibicjonizmu :) Chwalić się nie ma czym, to
> jedynie wyraz radości że w końcu mam czym uwieczniać roślinki :)

Fajne fotki:-)))

Pozdrawiam
Marta

Nawozy pilne :)