Zdrajcy spakowani?

1. Data: 2016-12-17 19:25:51

Temat: Zdrajcy spakowani?
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=uhAseqm9Ul0

Wiecie że to co się w nocy stało to koniec, teraz zaczniecie być rozliczani
antypolskie buraki

2. Data: 2016-12-17 19:34:00

Temat: Re: Zdrajcy spakowani?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> https://m.youtube.com/watch?v=uhAseqm9Ul0
>
> Wiecie że to co się w nocy stało to koniec, teraz zaczniecie być
> rozliczani antypolskie buraki

Już się bój, przyjdą po ciebie.

--
XL

3. Data: 2016-12-17 19:39:36

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lord Gender" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
https://m.youtube.com/watch?v=uhAseqm9Ul0

Wiecie że to co się w nocy stało to koniec, teraz zaczniecie być rozliczani
antypolskie buraki

A o co dokładnie chodzi? Wyjasnij w skrocie

cwf

4. Data: 2016-12-17 20:08:11

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-17 o 19:39, chwilozof pisze:
> [...]
antypolskie buraki

> A o co dokładnie chodzi? Wyjasnij w skrocie

Kolejny upośledzony, który nie wie co się dookoła niego dzieje?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2016-12-17 21:03:16

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

chwilozof
[...]

Ludzie w nocy ruszyli na sejm, cała ekipa pis-bolszewików uciekała w popłochu.
To co się dzieje od roku to całkowita dewastacja państwa, gdzie po raz kolejny Pis
złamał konstytucje, ograniczając wolność mediów, czyli jak za komuny, ludzie nie mają
prawa wiedzieć co wyprawia władza. Ustawy hurtem przegłosowano i są nagrania z
telefonów, że sprzątaczki i goście Pisu, nie będąc posłami głosowali, a opozycja
zamknieta przez straż marszałkowską na polecenie prezesa.
Od roku ludzie są coraz bardziej wkurwieni kolejnym łamaniem prawa, okradaniem,
balami świń pisowskich, niszczeniem gospodarki, poniżaniem i niszczeniem wolności dla
dyktatury.
Obecnie ściągają ogromne siły policyjne do Warszawy, i chronią posłów Pis przed
narodem, bo naród chce ukarać zdrajców za powrót komuny. Mamy rewolucje.

6. Data: 2016-12-18 02:02:24

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lord Gender" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
chwilozof
[...]

Wow dzieki bo ja nie w kraju wiec wiesci nie dochodza chyba ze propaganda.
Nareszcie ciulom narod dokopie

cwf

7. Data: 2016-12-18 03:50:11

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

chwilozof
"Lord Gender" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Wow dzieki bo ja nie w kraju wiec wiesci nie dochodza chyba ze propaganda.
Nareszcie ciulom narod dokopie

Wejdź sobie na wątek _ polacy i bolszewicy_ tam masz video z tego co się wyprawia.
Jesteśmy na granicy wojny domowej wywołanej przez niszczenie i poniżanie przez Pis
Polaków, socjologowie dobrze temu nie wróżą, bo wiele grup wyrzucanych z pracy tylko
dlatego że cham i pociotek pisowca jego miejsce zajmuje, chcą ukarać definitywnie
tych bydlaków.

Polacy kontra bolszewicy
Rozsądny pomysł Korwina
Widziałem na ulicy...