Zdrowa kuchnia Kryszny?

1. Data: 2002-09-07 19:35:29

Temat: Zdrowa kuchnia Kryszny?
Od: "Lech Rugała" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję przeczytać i przemyśleć:
http://rugala.republika.pl/farma.htm

Czekam na opinie i głosy pod adresem e-mail podanym w podpisie.

Pozdrawiam

Lech Rugała, e-mail: r...@p...cz
http://rugala.republika.pl - moja strona domowa

1. Data: 2002-09-08 22:45:47

Temat: Re: Zdrowa kuchnia Kryszny?
Od: "Jackare" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Lechu!
to nie pl.soc.wegtarianizm ani pl.soc.problemy.z.sektami.
to jest pl.rec.kuchnia- grupa na której ludzie gotuja bo lubia (rec-
rekreacja) i gotowanie jest ważnym elementem ich dobrego samopoczucia.
Przykro mi ze dotknela Pana tragedia, ale uwazam ze nic nie dzieje sie bez
powodu i Panski syn wstapil do sekty nie tylko dlatego ze go zbalamucili ale
tez dlatego ze znalazl tam jakis element ktorego brakowac musialo mu w domu
(zrozumienie, poszanowanie, brak dyktatu, moze nie musial znosic
nadopiekunczosci) To ze mlodego czlowieka indoktrynowac latwo i oni to robli
to fakt, ale troche szacunku i prosze nie psuc dobrego nastroju grupom
rekreacyjnym. Kazdy kto chce trafi na grupy spoleczne i sobie znjdzie
interesujace tematy. Pan sie chyba lubuje w rozdrapywaniu ran. Po co ? I tak
nie ma patentu by tak wychowac czlowieka, aby wszczepic mu madrosc nie
poprata zadnym doswiadczeniem i zeby to od razu dzialalo.
To nie mozliwe albo wychowmy sobie pod kloszem kaleke ktorego rozlozy
najprostsza sytuacja. Pana syn nie mial w czyms umiaru- to jego problem.
Wielu moich znajomych (grupa wiekowa 25-45 lat), zreszta ja osobiscie
rowniez zetknelismy sie z:
alkoholem,. miekkimi narkotykami(trawa, hasz, amfetamina, LSD) srodowiskami
przestepczymi, ludzmi ze srodowisk patologicznych, wolna miloscia,
masturbacja, ruchem drogowym, satanizmem, politykami i kosciolem
katolickim....
i wszyscy zyjemy normalnie, niektore rzeczy wspominamy mile, inne troche
mniej. Zatracili sie w tym wszystkim tylko najslabsi nie majacy wewnetrznej
sily i swiadomosci zagrozen, tacy ktorzy byli i poglebili swe kalectwo i
nieprzystosowanie, ale stalo sie to tylko z ich winy. To taki rodzaj
selekcji prowadzonej przez nasze twarde i brudne zycie. Blad tkwi w braku
swiadomosci wlasnej wartosci i godnosci a to jest tylko i wylacznie wina
wychowania, czyli rodzicow.
Ogolnie: Nie Ta Grupa (NTG) i Koniec tematu (EOT)
Netykieta wymaga by trzymac sie tematu grupy a slowo kuchnia w temacie
wiadowosci nie jest dobrym wytlumaczeniem.
Prponuje zapodac Panski temat jeszcze na pl.rec.motocykle- tam ludzie na
codzien ocieraja sie o smierc i moze Panem mocniej wstrzasna tak by przestal
Pan zasmiecac grupy spamem nie na temat.

--
Jackare
Bytom

1. Data: 2002-09-08 23:21:18

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" <g...@k...net.pl> a écrit dans le message de news:
algjru$hrv$...@n...tpi.pl...
> Panie Lechu!

(coupé) = (ciacho)

....no i co teraz ?..

Ewcia
(tysz przeciwko)

Eff !

--
Niesz !

1. Data: 2002-09-09 15:33:14

Od: "Lech Rugała" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare <g...@k...net.pl> napisał(a):

> [...]
> to jest pl.rec.kuchnia- grupa na której ludzie gotuja bo lubia (rec-
> rekreacja) i gotowanie jest ważnym elementem ich dobrego samopoczucia.

Właśnie. I dlatego chcę przestrzec wszystkich dyskutantów przed ludźmi,
którzy mogą Was zaczepić na ulicy i wcisnąć książkę pt. "Kuchnia Kryszny".
Jak się może skończyć zainteresowanie "smakołykami" tej "kuchni" warto sobie
uzmysłowić czytając relacje zamieszczone tu:
http://rugala.republika.pl/relacje.htm
oraz tu: http://rugala.republika.pl/farma.htm

1. Data: 2002-09-10 00:08:48

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@k...net.pl> napisał (a):

> to nie pl.soc.wegtarianizm ani pl.soc.problemy.z.sektami.
> to jest pl.rec.kuchnia- grupa na której ludzie gotuja bo lubia

Jak jesteś taki mądry, to po co zaczynasz dyskusję na temat nie
związany z grupą?

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

knedle help
frytki - zgubna sprawa?
Powtarzenie sie z przepisami na grupie