Zdrowe odżywianie się

81. Data: 2014-01-24 21:07:59

Temat: Re: Zdrowe odżywianie się
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:00:01 +0100, Fragile napisał(a):

> Zaraz, zaraz :) Nie było mowy o ruchu/ćwiczeniach, a jedynie o sposobie
> odżywiania. O ruchu w ogóle nie wspominałam, bo to oczywista oczywistość,
> że wskazany. Ty zresztą też o tym nie wspominałaś we fragmencie, do którego
> się odniosłam, natomiast o częstych małych posiałkach już tak...

Nie wspominałam, bo to oczywista oczywistość, jak napisałaś sama przed
chwilą.

> A to oczywiste.

No więc skoro wyraźnie napisałam o warzywach, dlaczego traktujesz moją
"rezygnację" jako CAŁKOWITĄ eliminację wszelkich węglowodanów?
--
XL

82. Data: 2014-01-24 21:17:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:07:59 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie wspominałam, bo to oczywista oczywistość, jak napisałaś sama przed
> chwilą.

> No więc skoro wyraźnie napisałam o warzywach,

Taraz napisałaś o warzywach, wczesniej o węglowodanach ogólnie, nawet bez
rozdzielenia na złozone i proste, a co dopiero na warzywa, ziarna, mąki czy
cukier :)

> dlaczego traktujesz moją
> "rezygnację" jako CAŁKOWITĄ eliminację wszelkich węglowodanów?

Traktuję tak jak napisałaś, a napisałas "ogranicz lub zrezygnuj z
węglowodanów".

M.

83. Data: 2014-01-24 21:27:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:17:13 +0100, Fragile napisał(a):

> Taraz napisałaś o warzywach, wczesniej o węglowodanach ogólnie, nawet bez
> rozdzielenia na złozone i proste, a co dopiero na warzywa, ziarna, mąki czy
> cukier :)

"Byle bez cukru...
Generalnie możesz jeść jajka, mięso, chude wędliny, wszystkie warzywa
oprócz ziemniaków, suchego grochu i fasoli. Ogranicz tez tłuszcze."

> Traktuję tak jak napisałaś, a napisałas "ogranicz lub zrezygnuj z
> węglowodanów".

j.w.
--
XL

84. Data: 2014-01-24 21:37:17

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/23/2014 11:02 PM, Chiron wrote:
> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Czyją?
> :D

odchudzającego. się :D

85. Data: 2014-01-24 21:56:29

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:27:47 +0100, Ikselka napisał(a):

> "Byle bez cukru...
> Generalnie możesz jeść jajka, mięso, chude wędliny, wszystkie warzywa
> oprócz ziemniaków, suchego grochu i fasoli. Ogranicz tez tłuszcze."

To gdzies chyba w innym poscie, bo w tym, do którego ja się odniosłam tego
nie było. Ale nie ważne. Nie wątpię, że wiesz, co miałaś na myśli :) Byleby
tylko np. zdumiony dobrze zrozumiał :)

> j.w.

:)

M.

86. Data: 2014-01-24 21:58:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:56:29 +0100, Fragile napisał(a):

> To gdzies chyba w innym poscie, bo w tym, do którego ja się odniosłam tego
> nie było. Ale nie ważne. Nie wątpię, że wiesz, co miałaś na myśli :) Byleby
> tylko np. zdumiony dobrze zrozumiał :)

Po prawdzie to doskonale wiem, ze on i tak wie, co trzeba. Brak mu tylko
motywacji 3-)
--
XL

87. Data: 2014-01-24 22:53:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-24 21:56, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

Zdumiony... może już co spala.

88. Data: 2014-01-24 23:08:56

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:53:02 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-24 21:56, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

> Zdumiony... może już co spala.

:DDD

M.

89. Data: 2014-01-25 16:31:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-23 21:40, Ikselka pisze:

> http://biolog218.blogspot.com/2012/05/badanie-rozpus
zczalnosci-glukozy-i.html

W umiejętności linkowania bez czytania zawartości nikt waćpani nie przebije.

90. Data: 2014-01-25 16:39:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Jan 2014 16:31:24 +0100, Aicha napisał(a):

zczalnosci-glukozy-i.html

> W umiejętności linkowania bez czytania zawartości nikt waćpani nie przebije.

Ale ze co? Ze woda którą pijemy to czyste hadwao?
3333-]
--
XL

Janukowicz musi odejść
Katolicka separacja płci
Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!
Chiron
Tylko odbić się od dna...