Ze sciepy

1. Data: 2006-12-22 20:26:50

Temat: Ze sciepy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: Re: O upadku I RP szlacheckiej
Date: 22 grudnia 2006 21:25

"fatso" <f...@n...com> wrote in message
news:GUVih.13792$Dr3.13456@newsfe2-gui.ntli.net...

> No to w niczym sie nie roznili od owych szkockich bohaterow gor,
> z powiesci Rob Roya. Tamci latali nago owinieci w koce w kratke,
> chlali cierpki samogon zwany whisky. nasi nago w kozuchach.
> Szkoda wielka ze ci Szkoci Polski nie podbili. byliby z nich fajni
> kuzyni.

Mnie tam nic innego to nie przypomina jak O_bez_janę...

A to wszystko zaczęło się od pewnej chwili, gdy kagan (chan) Chazarski
dostał był dla swojego syna żonę od kniazia z Kijowa wielce kosmatą dziewkę
o imieniu (jak historyja donosi) O-Bez-(W)jana... Cudo to było nie widziane,
aliści płodne, gdyż matką wielu chazarskich rodów została w tym i Fatsów...

> Podobno Irena Dziedzic miala niezwykle duzo wlosow na klacie, mial to byc
> efekt licznych liftingow... pozdrawiam Piotr

Dysertacja moja o pochodzeniu fatsa:

Alisci u bułanych Chazarów protoplazma po samiczej linii idzie, wiec moge
ciebie uswiadomic: byla to Ryfka Wala, bo w zamtuzie do walenia sluzyla.
Dobrzec, choc nie bardzo, ze tam ciemno bylo, bo zaden, nawet ciemny muzik w
swietle na swój wal by jej nie wzial, gdyz ten, który ja w swietle obaczyl
wczesniej umoczywszy, do konca swoich dni wala w gorzale moczyl, by sie z
niego jakas zaraza (francy jeszcze nie bylo) na swiat nie dostala. Niektórzy
bole brzucha poczuwali, jako, ze owa Ryfka wal w rece trzymajac brusem
krecila boroszno u piekarza, za dnia robiac na mace, a nocami za posciólke.
Oszustka, jak ci oni wsi Chazarowie wielka byla, bo i swoich do imentu
oszukiwala, swoja miesieczna dolegliwosc na krwiste mace przerabiajac z
braku niewiniatek...
Alisci jej wyglad szpetny - nos jak hak burlaków, siersc po niej bulana od
glów do rac, od rac do nóg, ta pokryta byla...
Stalo sie pewnego czasu, ze zachodzil do niej cichcem rab chazarski, który
chwalac sie, iz od kaganów pochodzi, na darmoche liczyl. Kretacz to byl na
ichnich ksiegach w tutke pozwijanych kretactwa wyuczon, to i takiej
ciemnocie latwo do mózgowia trafil a i do poprzecznosci dopuszczon bez
zadnej oplaty zostal. Pozostawil ci jej tez pamiatke jej i jego ohydy. Gdy
onaz pamiatka swiat zobaczyla mac jej, sepleniac z braku zebów chwalila sie
temu i pokazujac przychówek: A co?! A co!, co brzmialo jak fatso, fatso. Tak
i nazwano ci ich po dnie dzisiejsze: fatso, w jiddisz: fatzo...

Tak wiec szukaj rodziny po Chazarach, pilnie im chuje przegladajac i po
Chazarkach w poprzecznosciach ich, a bacz, która kosmata od cyców az do
poprzecznosci wielce bedzie, zec ta ciotka twoja byc moze...