Zęby - czemu takie słabe?

1. Data: 2007-03-18 13:32:51

Temat: Zęby - czemu takie słabe?
Od: "bim-bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawniej nie miałem problemów z zębami, co roku chodziłem do dentysty i były
najwyżej małe wiercenia i plombowania.
Od ok. roku mam większe problemy - miałem 2 leczenia kanałowe (zabijania
zęba) i sporo wierceń. Ostatnio, jak mocniej zacisnę zęby, to czasem czuję
po jednej, albo drugiej stronie taki niewielki ból. Zęby są chyba słabsze -
dzisiaj przy jedzeniu muesli odłamał mi się kawałek 8-ki.

Dawniej myłem zęby 2 razy na dzień. Ok. pół roku temu myję Elmexem albo
Meridolem z 5 razy dziennie, dokładniej niż dawniej, ale jak widać nie
pomaga.
Czy tabletki wapń + magnez mogą pomóc? Czy to, że jem mało warzyw ani
owoców (raz na 2 tygodnie), może mieć na to wpływ? Mam 22 lata.