sanatorium

1. Data: 2007-03-18 14:54:40

Temat: sanatorium
Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.
Czy ktoś sie orientuje jakie są koszty wyjazdu do sanatirium jeśli jest
skierowanie z NFZ?
Czy wszystko pokrywa NFZ czy trzeba za cos płacić?
Pozdrawiam Magda.

2. Data: 2007-03-18 20:40:25

Temat: Re: sanatorium
Od: Mala siostra <m...@p...xxxx.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Mar 2007 15:54:40 +0100, magda <m...@g...pl> wrote:

>Dzień dobry.
>Czy kto? sie orientuje jakie s? koszty wyjazdu do sanatirium je?li jest
>skierowanie z NFZ?
>Czy wszystko pokrywa NFZ czy trzeba za cos płacić?
>Pozdrawiam Magda.

Tylko opłata klimatyczna (1,50 - doba)

3. Data: 2007-03-18 21:50:44

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mala siostra" <m...@p...xxxx.pl> napisał w wiadomości

> Tylko opłata klimatyczna (1,50 - doba)

Trzeba zapłacic za dojazd, poza tym zawsze płaciłem (nieduzo, ok 300 zł)
chyba jako dopłate do zakwaterowania.
Jesli pobyt w sanatorium wyjatkowo udany, to czasem trzeba tez płacic i
alimenty:-))

p47

4. Data: 2007-03-18 22:10:19

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mala siostra napisał(a):

> Tylko opłata klimatyczna (1,50 - doba)

Podobno płaci się połowę.

--
animka

5. Data: 2007-03-19 10:43:13

Od: "Michał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, to nie jedyna opłata.
Płaci się jeszcze "umowną odpłatność" - to niby część za kwaterunek i
wyżywienie (kwota uzależniona jest od sezonu, w jakim się jest w sanatorium:
od 1 IV do 30 IX jest drożej, a od 1.X do 31 III, taniej). W zeszłym roku
byłem w Busku-Zdroju (maj/czerwiec) i wyciągnąłem z portfela 210 zł.
Dochodzą jeszcze opłaty np. płatny parking (choć rzecz jasna nie wszędzie),
za używanie w pokoju telewizora.

6. Data: 2007-03-19 19:25:29

Temat: Re: Re: sanatorium
Od: Mala siostra <m...@p...onxt.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Mar 2007 11:43:13 +0100, "Michał" <s...@o...pl> wrote:

Szanowny Michał nie zuważył, że Magda ma skierowanie z NFZ - czyli
koszty wyżywienia odpadają.Dochodzą za to faktycznie koszty TV (ja
płaciłam 51 zł za cały turnus w pokoju 1 osobowym).Koszty czajnika (21
zł), na to nie dałam się nabrać - miałam ze sobą grzałkę turystyczną.
No i jeszcze dla bardziej eleganckich kuracjuszy koszty żelazka (nie
znam ceny bo nie korzystałam).Do uzdrowiska dojechalam PKS-em więc
parking mnie nie interesował.

Są jeszcze opłaty innego typu a mianowicie rozrywka - wieczorne
dancingi, "prezentacje" zaprzyjaźninych firm medycznych i związane z
tym drobne upominki. Poza tym dochodzi bogata oferta turystyczna
(wycieczki, ogniska, kulig, itp).

A co do opłaty klimatycznej - osoby ze skierowaniem poszpitalnym
zwolnieni są z tej opłaty.

7. Data: 2007-03-22 17:09:47

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magda" :

> [...]
> skierowanie z NFZ?
> Czy wszystko pokrywa NFZ czy trzeba za cos płacić?

Różnica polega na tym, że nie płaci sie za sanatorium,
jeśli skierowanie wystawione jest zaraz po pobycie w szpitalu,
w innych przypadkach stosuję się opłaty, uzależnione od ustaleń
w danym sanatorium.

M.

Zęby - czemu takie słabe?
CHOROBA ALZHEIMERA w rodzinie