Zejście się osób w określonym celu.

1. Data: 2003-05-18 14:08:05

Temat: Zejście się osób w określonym celu.
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Jednak nastąpiło:-)
Park Krajobrazowy Wzniesień Łodzkich gościł najzagorzalszych miłośników
ogrodów którzy przemierzali kilkakrotnie Swędów aby znależć to miejsce w
którym mieli sie spotkać.Takich rejestracji samochodowych w Swędowie to
nawet najstarsi chłopi nie pamiętają, dzieci Swędowskie (szczególnie
chłopcy)starali się rozwikłać zagadkę z jakich to okolic te samochody
przywędrowały.
Po nasiesieniu na mapę okazało się że punkty pokryły całą mapę Polski.
Czy warto było jechać tyle kilometrów aby zdobyć upragnioną roślinkę ???
Chyba jednak było warto, skoro tak liczne grono się spotkało :-)
Bagażniki samochodowe zamieniały doniczki z roślinkami w sposób
niewiarygodny, każdy coś przwiózł i wywiózł, tylko ziemia w kufrze świadczy
że niektóre roślinki się poprzewracały :-)
Jako gospodarz tego spotkania jestem dumny że mam takich przyjaciół :-)

Pozdrawiają Grażyna i Bogusław Radzimierscy
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2003-05-18 17:49:14

Temat: fotografie (było: Zejście się osób w określonym celu)
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Jako gospodarz tego spotkania jestem dumny że mam takich przyjaciół
> :-)

My zaś jesteśmy dumi, że możemy się do tego grona zaliczać :)

A wszystkich, którzy chcieliby przypomnieć sobie lub podejrzeć jak
było, zapraszam: http://www.sapijaszko.net/spotkanie/

Pozdrawiam,
Grzesiek

3. Data: 2003-05-18 18:34:57

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> My zaś jesteśmy dumi, że możemy się do tego grona zaliczać :)
>
> A wszystkich, którzy chcieliby przypomnieć sobie lub podejrzeć jak
> [...]

Pierwsze zdjęcie w drugim rzędzie:))))))
Bogusławie nie poznaję Cię!:)))

Pozdrawia Don Luciano

4. Data: 2003-05-19 05:15:38

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m165o8du1x.fsf@sapijaszko.net...

> My zaś jesteśmy dumi, że możemy się do tego grona zaliczać :)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Nic ująć a dodać chcę, że oprócz totalnego zawrotu głowy z zachwytu nad
ogrodem jestem oczarowana serdecznością Gospodarzy. Dziękuję.
Gabi

5. Data: 2003-05-19 05:41:34

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wszystkich, którzy chcieliby przypomnieć sobie lub podejrzeć jak
> było, zapraszam: http://www.sapijaszko.net/spotkanie/

Oj jak milo Grzesiu ! Od soboty czekam na wiesci (te wizualne w
szczegolnosci) :-)))
Juz poczytalam ponizej, czego mam zalowac - zajule !!! Oj zaluje !
Ide Was dalej sie uczyc (tzn ogladac) :-)))

Pozdrawiam serdecznei
Asia

6. Data: 2003-05-19 05:44:01

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze, ze chociaz czesc foto tych w miniaturach jest podpisana :-)

Pozdrawiam
Asia

7. Data: 2003-05-19 06:37:08

Temat: Re: Zejście się osób w określonym celu.
Od: 100dent <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 May 2003 16:08:05 +0200
r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote:

> [...]
> świadczy że niektóre roślinki się poprzewracały :-)
> Jako gospodarz tego spotkania jestem dumny że mam takich przyjaciół :-)

Jestem tylko "słuchaczem" na grupie z ciekawością obejrzałem zdjęcia ze
zjazdu, bardzo fajne fotki, pomysł, ludzie, no i ogród. Jak się popatrzy
na twarze od razu lepiej czyta się grupę.

Marcin Prus

8. Data: 2003-05-21 15:09:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> A wszystkich, którzy chcieliby przypomnieć sobie lub podejrzeć jak
> było, zapraszam: http://www.sapijaszko.net/spotkanie/

Ja swoich zdjec jeszcze nawet nie wgralem w komputer. W sobote
znow wyjezdzam na tydzien, wiec chyba zamieszcze na stronie
gdzies w czerwcu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-05-21 15:55:22

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:kEMya.61607$VP.16456924@twister.neo.rr.com...
> "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Ja swoich zdjec jeszcze nawet nie wgralem w komputer. W sobote
> znow wyjezdzam na tydzien, wiec chyba zamieszcze na stronie
> gdzies w czerwcu.

mm........tylko pozazdrościć wrażeń wzrokowych i .......smakowych :))
ania

przykro mi
zalane oczko !?zrobilem jakies bledy?
gatunki jabłoni i brzoskwini