przykro mi

1. Data: 2003-05-18 13:39:43

Temat: przykro mi
Od: g...@e...lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

musze to napisać!
czytam grupe regularnie dużo korzystam z waszych rad.
O spotkaniu wiedziałam, ale nie śmiałam jechać ja taki laik.
Ogrodu jeszcze nie mam dopiero zaczynam, będę robiła trawnik (dom jeszcze nie
skończony)
Ale jestem taka zła, że nie mogłam na żywo zobaczyć tego pięknego ogrodu (w
internecie widziałam), że po prostu żal mi tyłek ściska.
A mam tak niedaleko - rzut beretem.
pozdrawiam upojonych spotkaniem grupowiczów (choć niechętnie z zazdrości)
grazka

2. Data: 2003-05-19 06:50:31

Temat: Re: przykro mi
Od: g...@e...lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

ale będę miała film ze spotkania ha, ha, ha...

3. Data: 2003-05-19 08:17:17

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> musze to napisać!
> czytam grupe regularnie dużo korzystam z waszych rad.
> O spotkaniu wiedziałam, ale nie śmiałam jechać ja taki laik.
Moje motywacje byli identyczne...

> A mam tak niedaleko - rzut beretem.
Tego akurat nie moge powiedziec, ale w koncu to przeciez nie problem.

Pozdrawiam, laczac sie w 'scisaniu w/z bolu'
Asia

4. Data: 2003-05-19 08:34:32

Temat: Odp: przykro mi
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JotHa <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baa3tp$e1r$...@n...onet.pl...
> Moje motywacje byli identyczne...

No nie dziewczyny, toż my wszyscy w tym ogrodzie byliśmy laiki, nikt by nie
zauważył. Żałujcie:-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-05-19 18:32:19

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of
> g...@e...lodz.pl

> zazdrości)

Jeśli miałaś ochotę przyjechać, trzeba było :-)
Zapraszam ogród dla sympatyków jest zawsze otwarty, tym bardziej że masz
centymetr :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

6. Data: 2003-05-20 12:25:41

Od: g...@e...lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> centymetr :-)
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Bardzo serdecznie dziekuje na pewno skorzystam z zaproszenia.
Tyle już przeczytałam o tym pieknym ogrodzie, że bardzo chcę go ujrzeć.
oczywiście dam znać kiedy

pozdrawiam
grazka

zalane oczko !?zrobilem jakies bledy?