Zel stosowany do usg, ktg - uczulenie

1. Data: 2007-04-19 09:12:11

Temat: Zel stosowany do usg, ktg - uczulenie
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem w ciazy. Obecnie czesto mam robione ktg, na brzuchu w tym miejscu
pojawily sie wielkie, czerwone i swedzace plamy. Przy tym mam atopowe
zapalenie skory, to uczulenie wyglada podobnie, jednak masc (substancja
glowna prednicarbat), ktora mialam zapisana na azs nie pomaga na brzuch.
Po kazdej wizycie plamy sie powiekszaja. Jest coraz gorzej a w
poniedzialek kolejne ktg. Nawilzam czesto ta partie skory A-derma
Exomega i tlusta mascia Linola - ale efektow brak :( Co radzicie ? Jest
jakis zel zastepczy, ktory mozna zastosowac przy usg ? Czym moge
zaleczyc powstale uczulenie ?

Agnes