Żelazko Rowenty - najwyższy model....warto?

1. Data: 2007-03-20 14:20:01

Temat: Żelazko Rowenty - najwyższy model....warto?
Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam koleżanki i koledzy...
Kupuję sobie i żonie na prezent (oboje lubimy prasować :-)) - żelazko - bo
nasz stary 5 letni Braun jusz prawie w ogóle nie prasuje.
Wybrałem Rowente DZ 9030 link do jednego ze sklepów tutaj:
http://www.mediamarkt.szczecin.pl/agd/zelazko.php oczywiście chce kupić
gdzie indziej ;-)
Ale też podoba mi sie najwyższy model philipsa GC 4430 - link np tutaj
http://allegro.pl/item173644847_zelazko_philips_gc_4
430_nowy_sacz_.html

Różnią sie stopą - Rowenta ma "platynową" bez jakichś emalii jak Philips
(ponoć jak sie coś przypali to lepiej taka metalowa...ale ja Braunem przez 5
lat nic nie przypaliłem) - Rowenta ma szerszą stopę i dużo więcej malutkich
dziurek. I ma większy wyrzyt pary 150g/min (phil ma 100)

Klasowo (Jakościowo) - to ta sama półka - ale ....nigdy nie miałem nic
Rowenty a philipsa mam TV i maszynke do golenia - ale tym sie nie prasuje.
Doradźcie mi proszę...ja optuje za Rowentą - wydaje mi sie że ta szersza
stopa z tymi dziureczkami bedzie lepsza... Przeszukałem grupę i na temat
rowenty za wiele nie znalazłem - na temat phila ...tak.

A może ktoś używał żelazek Rowenty? Bo phil jest bardzo polularny i pewnie
wielu zwolenników ma - i sie sam obroni...

Z góry dziękuę Wam za pomoc - i pozdrawiam

Robert i Gosia z Żywca