Zelmer FENOMEN - ciasto drożdżowe

1. Data: 2003-12-02 12:43:26

Temat: Re: Zelmer FENOMEN - ciasto drożdżowe
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bqhqbh$6eq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> gadacie głupoty !! do wyrabiania cisata sa specjalne "wygiete druty"

Moze po prostu mam inny punkt widzenia i uzylam innego sformulowania na te
czesc miksera, ktora Ty nazwales 'wygietymi drutami' ? Dla mnei wygiete
druty i wiertelka to to samo.

> i jestem bardzo zadwolony i wyrabiam ciasto drozdzowe i wszelakie
> ciasto kruche czy inny i jest superrr. Rece czyste a ciasto piekne wyrasta
> i piekne wyrobione.

No i super, przzeciez nikt nie mowil, ze to niemozliwe.

K.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-02 13:43:18

Od: "Artek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze po prostu mam inny punkt widzenia i uzylam innego sformulowania na te
> czesc miksera, ktora Ty nazwales 'wygietymi drutami' ? Dla mnei wygiete
> druty i wiertelka to to samo.

to dla uściślenia powiem ze są to dwa druty grube jak ołówek aby się nie
wygięły, zamocowane na przeciwko siebie jeden wyżej drugi niżej i zagięte
ku górze pod kontem prostym.

:) Artek pozdrawia Was

1. Data: 2003-12-02 14:03:28

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dla uściślenia powiem ze są to dwa druty grube jak ołówek aby się nie
> wygięły, zamocowane na przeciwko siebie jeden wyżej drugi niżej i zagięte
> ku górze pod kontem prostym.

A, to jednak mowilismy o czyms innym. Moje do ciasta drozdzowego
przypominaly bardzo rozciagnieta serpentyne :)

Krusz.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-03 08:36:56

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Martka: Wiesz, ja też oglądałam różne przyznam się szczerze. Ale lat mi
> przybywa i jakieś takieś patriotyczne zapędy mnie ogarniają ;)) A poza tym
> już chyba z 6 lat działa u mnie w kuchni krajalnica Zelmera i jest
świetna.
> Mam nadzieję, że robot będzie super. Na razie oglądam i włączam i
wyłączam,
> i cieszę się, że tak ładnie się wszystko wyświetla. I w ogóle jest ładny:
> takie ma ładne te misy wszystkie. No fajny jest mówię Ci ;))) Bardzo się
> cieszę.

no takiego mi smaka narobilas, ze mam go juz w domu :))) tak nudzilam meza,
ze mi kupil :))) bede sie dzis nim bawic - wczoraj moglam tylko ogladac, bo
dziecko juz spalo i nie moglam halasowac.
pan w sklepie zaczal mi tak zachwalac ten robot, ze az mnie ubawil (i
znuuuudzil). ja go prosze zeby mi pokazal konkretna rzecz, a ten mi wyklad
strzela o wyzszosci fenomena nad innymi :))
w kazdym razie zelmer to mi jakis rabat powinien dac - mam krajalnice,
reczny mikser i dwa odkurzacze :))

pzdr
marta

1. Data: 2003-12-03 08:56:56

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> w kazdym razie zelmer to mi jakis rabat powinien dac - mam krajalnice,
> reczny mikser i dwa odkurzacze :))

Hehe, a ja mikser, malakser i odkurzacz piorący:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-12-03 09:19:35

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bqk8gn$dt5$1@absinth.dialog.net.pl...

> Hehe, a ja mikser, malakser i odkurzacz piorący:)

to co? domagamy sie statusu vipa, albo co? :))

pzdr
marta

1. Data: 2003-12-03 09:33:13

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to co? domagamy sie statusu vipa, albo co? :))
No trzeba będzie:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-12-03 09:34:29

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> A, to jednak mowilismy o czyms innym. Moje do ciasta drozdzowego
> przypominaly bardzo rozciagnieta serpentyne :)

Ja wyrabiam nozem metalowym, bo na tych serpentynach ciasto zawijam mi się
do samej góry. Nóz wyrabia rewelacyjnie. Co wazne - ciasto jest ciepłe,
czyli gotowe do wyrastania.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-12-03 09:41:43

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bqkako$iev$1@absinth.dialog.net.pl...

to ja pisze podanie. tym bardziej, ze sobie przypomnialam, ze mam jeszcze
maszynke do mielenia miesa :))))))))

pzdr
marta

1. Data: 2003-12-03 10:12:46

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Dec 2003 09:36:56 +0100, Martka wrote:

> [...]
> znuuuudzil). ja go prosze zeby mi pokazal konkretna rzecz, a ten mi wyklad
> strzela o wyzszosci fenomena nad innymi :))

Az sobie zobaczylem na stronie, co on potrafi i od razu jedno pytanie mi
sie nasunelo - jak dziala obieraczka do ziemniakow? Warta jest ona
cokolwiek?

Ja sam mam robota MPM Product - kosztowal calkiem nieduzo (ok. 300 zl).
Uzywam go wcale nierzadko (blendera,wyciskacza do cytrusow, malaksera;
ciasto raczej wyrabiam recznie - choc moze sprobuje zrobic nastepnym razem
kruche w nim) i jak na razie nie mialem problemow. Kupowalem tez nie tak
dawno Philipsa o tej samej funkcjonalnosci na prezent - ksoztowal 2x tyle
(juz po znizkach), owszem, czesc rzeczy jest wykonana lepiej, ale, jak dla
mnie, jakosc MPM-a wystarczy.

mucher

Sos Coleslaw z KFC
RE: obiad na kilka dni