Zespol nadpobudliwosci ruchowej

1. Data: 2002-10-21 20:47:19

Temat: Zespol nadpobudliwosci ruchowej
Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowna Grupe :)

Mam pytanie i prosbe. Jestem nauczycielka j. angielskiego w gimnazjum. W tym
tygodniu trafil do nas chlopiec ktory ma stwierdzony zespol nadpobudliwosci
ruchowej (HDH?) Ma przydzielone nauczanie indywidualne.
Chcialabym dowiedziec sie czegos wiecej o tym, jak powinnam z nim postepowac?
Czy moglby mi ktos polecic odpowiednie strony w internecie na ten temat?
Dziekuje za pomoc.

--
*** KIKI***

2. Data: 2002-10-21 21:02:41

Temat: Re: Zespol nadpobudliwosci ruchowej
Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zespol nadpobudliwosci
> ruchowej (HDH?)

Ja w kwestii formalnej - ten zespol nazywa sie ADHD, co moze pomoc Ci w
internetowych poszukiwaniach.
Pozdrawiam,
Livia

3. Data: 2002-10-21 21:18:32

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Livia" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> zespol nadpobudliwosci
>
> Ja w kwestii formalnej - ten zespol nazywa sie ADHD, co moze pomoc Ci w
> internetowych poszukiwaniach.
> Pozdrawiam,
> Livia
Ooooo :)))
Dziekuje bardzo. O to mi wlasnie chodzilo. Nie bylam pewna jak sie to nazywa i
dlatego nie moglam nic znalezc. Ale teraz chyba sobie poradze :)))

Gosia ^KIKI^

4. Data: 2002-10-22 02:32:12

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Oct 2002 23:18:32 +0200, "Gosia ^KIKI^"
<g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Dziekuje bardzo. O to mi wlasnie chodzilo. Nie bylam pewna jak sie to nazywa i
>dlatego nie moglam nic znalezc. Ale teraz chyba sobie poradze :)))

Attention Deficit Hyperactive Disorder.
Bywa rowniez okreslany jako ADD ( Attention Deficit Disorder).

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2002-10-26 19:47:12

Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

dradam wrote:

> Attention Deficit Hyperactive Disorder.
> Bywa rowniez okreslany jako ADD ( Attention Deficit Disorder).

Attention Deficit Hyperactivity Disorder.
W USA leczy to sie amfetaminkami, a u nas?

A tak poza tym to dzien dobry, jestem tu nowy.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

"There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX. We
don't believe this to be a coincidence.
-- Jeremy S. Anderson "

krzywa dysocjacji tlenu
Ciles - Sennosc ???
do lekarzy ginekologów
Badanie energetyczne komórek ??? Co to jest ???
leki antyhistaminowe