Zestaw ćwiczeń na dyskopatię?

1. Data: 2005-01-03 21:44:46

Temat: Zestaw ćwiczeń na dyskopatię?
Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę o pomoc w ustaleniu zestawu ćwiczeń na dyskopatię. Oczywiście
ćwiczenia które moge wykonać w domowych warunkach.

Pozdrowienia
Andrzej Żak
www.corel-skrypty.webpark.pl

2. Data: 2005-01-03 22:05:04

Temat: Re: Zestaw ćwiczeń na dyskopatię?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:crcekf$b95$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Użytkownik <a...@w...pl>
Było:
> Proszę o pomoc w ustaleniu zestawu ćwiczeń na dyskopatię.
> Oczywiście ćwiczenia które moge wykonać w domowych warunkach.

Ja zapłaciłem 60zł/godz za kilka spotkań, podczas których ustalaliśmy z
rehabilitantem jakie ćwiczenia mi pomagają.
Podejrzewam, że jak bym ci opisał mój zestaw ćwiczeń-ruchów to by ci
zaszkodziły a nie pomogły.
Pierwsze dwa spotkania to było znalezienie pozycji leżącej, w której mnie
nie boli, później były poszukiwania kolejnych "figur" bez bólu.
Wszystkie ruchy po raz pierwszy wykonywał moim ciałem rehabilitant a dopiero
później robiłem je ja moimi mięśniami ...

Zapisz się na rehabilitację z ZUS - jest nowy rok i są pieniądze na
leczenie - albo idź do jakiejś prywatnej kliniki.

http://evil.pl/pip/index.html | Co na kaca ? http://tiny.pl/2f5

3. Data: 2005-01-03 22:23:41

Od: "ajacques" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że ten kraj upada. Trzy lata temu faszerowali mnie prochami (lekarz
pierszego kontaktu) aż sam doszedłem że warto iść prywatnie do neurologa, a
później się dowiedziałem że muszę jak najszybciej zrobić tomografię (też
płatnie), a teraz nawet głupie ćwiczenia też płatnie bo po ostatniej wizycie
u pani neurolog zwątpiłem jak mnie zbadała dosłownie w locie bo byłem
ostatnim pacjentem.

dzieki za informację - przekonałem się już że na kasę chorych nic nie
załatwię

4. Data: 2005-01-03 23:06:35

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki za informację - przekonałem się już że na kasę chorych nic nie
> załatwię

A popatrz - sami Ci z Twojej i mojej pensji na nią zabierają :) fajne co?

pzdr
LN
PS. Frustracje na nowy rok ściągnięte z poprzedniego...

5. Data: 2005-01-04 16:16:13

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:crcjk8$rea$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: L&N lab <l...@w...pl>
Było:

> [...]
> pzdr
> LN
> PS. Frustracje na nowy rok ściągnięte z poprzedniego...

Chwileczkę to nie tak !
U mnie zaczęło się od kręgów lędźwiowych, poszedłem do przychodni NFZ,
zrobili mi prześwietlenie, byłem u różnych specjalistów - w między czasie
brałem niesteroidowe ... - trwało to łącznie z rechabilitacją (wiszenie,
ćwiczenia) pół roku ale w końcu mogłem normalnie się poruszać.
Jedyna wina lekarzy z tej przychodni to taka, że nie nauczyli mnie skąd się
bierze dyskopatia, co to jest, i co robić żeby jej nie było.
Po mniej więcej 2 latach dorobiłem się ponownie wysunięcia krążka w obszarze
lędźwiowym i na dodatek w szyjnym.
Firma z którą wtedy współpracowałem miała abonament w prywatnej klinice to i
tam poszedłem.
Badanie - w tym zdjęcia, rozpoznanie, zastrzyk (dostałem od razu proszki na
miesiąc), rozpoczęcie rechabilitacji a w tym szkolenie z budowy kręgosłupa i
mechanizmu powstawania dyskopatii odbyło się w jednym dniu. Poszedłem na
9:00 a o 14:00 byłem już w gabinecie rechabilitanta i szukaliśmy braku bólu,
a dokładnie braku drętwienia.

Czyli za pieniądze bezpośrednio płacone w kasie jest szybciej ale przez NFZ
też mnie wyleczyli tylko zabrakło tego szkolenia !
Może tworzyli zaplecze chorobowe na najbliższe lata ? ;-)

http://evil.pl/pip/index.html | Co na kaca ? http://tiny.pl/2f5

6. Data: 2005-01-04 18:59:51

Od: "ajacques" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
NFZ
> też mnie wyleczyli tylko zabrakło tego szkolenia !
> Może tworzyli zaplecze chorobowe na najbliższe lata ? ;-)

Trafiłeś na dobrych ludzi i tak bywa. Nie twierdzę, że to już dno ale mną
się nikt tak nie zajął, a wręcz przeciwnie (do czasu wizyty w prywatnym
gabinecie).
Myśląc rozsądnie zaczynam chodzić na basen i zobaczę efekty.
Ja do tej pory nie słyszałem (z ust lekarzy) o jakimś szukaniu braku bólu
czy o nauce budowy kręgosłupa.

PS będąc na badaniach na kierowcę lekarz wziął 20 więcej pytając się mnie
czy wolę zapłacić czy ma mnie skierowac na badania cukru, a to wiązało się
ze stratą czasu na co nie mogłem sobie pozwolić, widział że mi zależy i
wykorzystał to

No nic kończę bo przecież przez siedzenie przed kompem ma tą chorobę :)

7. Data: 2005-01-05 23:51:19

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ajacques napisał:

> [...]
> wykorzystał to
>
> No nic kończę bo przecież przez siedzenie przed kompem ma tą chorobę :)

i ty jesteś zawodowym kierowca z dyskopatią??

no to Ci powiem, że w ten sposób sobie nie pomagasz...

po pierwsze pozycja siedząca... po drugie wstrząsy/drgania - nieważne jak to
nazwać też szkodzą...

ps: a w domu/pracy przydaje się klękosiad... szczególnie jeżeli ktoś dużo
czasu spędza w pozycji siedzącej...

pozdrawiam

Emi

Zestaw ćwiczeń na dyskopatię?
Masc na rany ???
tik na oku
Ortosoczewki
Enerbol - dichlorowodorek pirytynolu - jak dziala??