Zgodnie trafimy do obozów.

1. Data: 2021-12-12 08:47:54

Temat: Zgodnie trafimy do obozów.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaszczepieni czy nie, byle z ,,plusem". A reszta do roboty, bo obozy
kosztują!

,,+" na przedramieniu - i ,,należy się"darmowe wyniesienie z domu i
transport ??

Obozy bez powrotu - szczepić będą do skutku... Wpiszą ,,zawał", oczywiście
,,bez związku ze szczepionką" - i do krematorium albo do dołu z wapnem, jak
zawsze robił w Polsce UB. Australia już zamówiła po JEDENAŚCIE dawek na
łebka:

https://dorzeczy.pl/swiat/230500/covid-australia-arm
ia-bedzie-wywozic-do-obozow-kwarantanny.html

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-na-sw
iecie,australia-zamowila-11-dawek-szczepionki-na-cov
id-19-dla-kazdego-obywatela-,artykul,07886271.html

Inne kraje (prócz Australii):

https://legaartis.pl/blog/2021/10/13/australia-buduj
e-nowe-obozy-kwarantanny/

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-12-12 10:22:38

Temat: Re: Zgodnie trafimy do obozów.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2021 o 08:47, XL pisze:
> https://legaartis.pl/blog/2021/10/13/australia-buduj
e-nowe-obozy-kwarantanny/

Co za głupia kancelaria, nawet się poprawnie nazwać nie potrafili...

--
Ewa

3. Data: 2021-12-12 10:40:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
e-nowe-obozy-kwarantanny/

> Co za głupia kancelaria, nawet się poprawnie nazwać nie potrafili...

Ty też. Nie?

4. Data: 2021-12-12 11:52:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.wiktionary.org/wiki/legacy

5. Data: 2021-12-12 12:34:43

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2021 o 11:52, XL pisze:
e-nowe-obozy-kwarantanny/

> https://pl.wiktionary.org/wiki/legacy

lega - liga (włoski)
artis - artysta (indonezyjski)
artis - sztuka (łaciński

Co jakiś liga artystów może wiedzieć o kwarantannie?

Jakieś anonimy. Wstydzą się podać nazwisk na własnej stronie, kto to
reprezentuje... nipu... regonu...

"Anonimowe wsparcie Bitcoin:"
"Anonimowe wsparcie Ethereum:"

Od razu śmierdzi jakimś wyłudzeniem kasy od naiwniaków.
Kancelaria prawnicza przyjmująca datki w kryptowalutach? Serio?

No i wyszło szydło z wora:
KANCELARIA LEGA ARTIS JAKUB NIEZBORAŁA
ul. Przasnyska 6A/336A
01-460 Warszawa, Mazowieckie
NIP 764-21-37-796
REGON 572105842

Nie ja pierwszy podejrzewałem, że to ściema:

https://www.wykop.pl/link/5901371/kancelaria-prawna-
kara-za-nie-zaslanianie-ust-i-nosa-bezpodstawna/

Wiarygodność na poziomie salonu fryzjerskiego w Pierdziszewie Wielkim.
Na tej liście też nie ma fryzjerek: https://rejestrradcow.pl/Home/Index

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2021-12-12 18:54:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

e-nowe-obozy-kwarantanny/

> https://pl.wiktionary.org/wiki/legacy

A co to ma do rzeczy? Nie ten język.

--
Ewa

,,Odporność na lata" - a zamiast tego obozy.?
Kolejny chojrak
Zaszczepieni i niezaszczepieni...
To nie wyrok...
Stan umysłu