Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.

31. Data: 2012-11-05 17:52:50

Temat: Re: Zgodnie z polskim prawem Kaczyński jest nielegalnie pochowany.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:55:10 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Właśnie to jest problem, bo u nas urny, czy też rozsypywanie w morzu
> jest nielegalne , a w europie legalne. Tak też i ten wawel.

Pitolisz jak w sennym widzie.
(by XL)

32. Data: 2012-11-05 17:59:01

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lis, 18:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
kominku:http://politykier.pl/kat,1025795,wid,1449145
9,wiadomosc.html?ticaid=6...

> Jak widac nie ściga, czyli - wszystko zgodnie z prawem :->
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Znowu na slepka oślepłaś, jak zawsze gdy coś dotyczy twojej strony
ślepniesz.

33. Data: 2012-11-05 19:08:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 14:44, Przemysław M. pisze:

> Będą jaja kiedy po ekshumacji okaże się, że koleś w trumnie ma na sobie
> rosyjski mundur i pierś pełną medali leninowskich.

Nie ma raczej takiej możliwości, bo trumna Kaczyńskiego jako jedyna była
otwarta po przyjeździe do Polski.

Ewa

34. Data: 2012-11-05 19:11:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Nov 2012 09:59:01 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

kominku:http://politykier.pl/kat,1025795,wid,1449145
9,wiadomosc.html?ticaid=6...

> Znowu na slepka oślepłaś, jak zawsze gdy coś dotyczy twojej strony
> ślepniesz.

No wiesz, każdy ma ręce zwrócone do siebie, a nie OD siebie 333-]
(by XL)

35. Data: 2012-11-05 19:43:32

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma raczej takiej możliwości, bo trumna Kaczyńskiego jako jedyna była
> otwarta po przyjeździe do Polski.

Zastosowali projektor trójwymiarowy wyświetlający obraz Kaczyńskiego, by
ukryć prawdziwe zwłoki, które nie były naszym zeszłym prezydentem. I nie
mogły być, bo Lech Kaczyński zapie***dala jako więzień w kopalni uranu na
Workucie!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

No to transparetnie analizujemy
Wpis numer 3 na usenecie
wampir energetyczny mnie wyssał
Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.