Zgrubienie pod pacha

1. Data: 2005-09-14 21:05:51

Temat: Zgrubienie pod pacha
Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pod lewa pacha zrobilo mi sie zgrubienie, lekko bolace. Utrzymuje sie od
Niedzieli. Jest pod skóra, srednica ok 1,5 cm. Nie jest to chyba zaden
ropien. Isc z tym do lekarza? Czy poczekac az sie rozejdzie?
Pod prawa pacha wszystko jak trzeba. Samopoczucie: 10 punktow. Generalnie
wszystko ok.

pozdr
nornik

2. Data: 2005-09-14 22:40:02

Temat: Re: Zgrubienie pod pacha
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nornik" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ropien. Isc z tym do lekarza? Czy poczekac az sie rozejdzie?
> Pod prawa pacha wszystko jak trzeba. Samopoczucie: 10 punktow.

do lekarza sie wybierz. moze to byc wezel chlonny

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-09-15 08:36:04

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"nornik" <n...@t...pl> napisał(a)
wnews:dga3b9$el$1@proxy.provider.pl:

> [...]
> ropien. Isc z tym do lekarza? Czy poczekac az sie rozejdzie?
> Pod prawa pacha wszystko jak trzeba. Samopoczucie: 10 punktow. Generalnie

Idz do lekarza. I oddstaw dezodorant.

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2005-09-15 20:21:22

Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz do lekarza. I oddstaw dezodorant.

Dzis zmalal, i tylko delikatnie cmi. Dezodorantow nie uzywam...
Poczekam jeszcze chwile...

pozdr
nornik

5. Data: 2005-09-16 16:53:39

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ropien. Isc z tym do lekarza? Czy poczekac az sie rozejdzie?
> Pod prawa pacha wszystko jak trzeba. Samopoczucie: 10 punktow. Generalnie

jesli jestes dziewczyna, to moze zalezec od cyklu. ale zmiana tylko z 1
strony jest b. niepokojaca - nie zwlekaj - idz do lekarza!!!

PODSTAWY KLINICZNE NEUROLOGII
powiększone jądro
mononukleoza i okres zarażania
Persen vs Deprim