Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

131. Data: 2008-11-18 18:12:53

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ja rozumiem, że trudno Ci uwierzyć, że istnieją jednak ludzie, którzy w
> zyciu w swoich wyborach się nie mylą. To niezmiernie rzadkie szczęście.
> Jednakże te wybory to nie ciąg samorzutnych przypadkowych odruchów. Trzeba
> po prostu na samym początku wiedzieć, czego się naprawde chce. Byle nie
> zaczynać od zbyt długiej listy...

czytajac twoje niektore posty zastanawialem na jakies zasadzie
funkcjonuja u ciebie zaprzeczenia

--
The Gnome

132. Data: 2008-11-18 18:13:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Może i tak: przeciwstawianie się to też reakcja.

Przede wszystkim. No więc _Ty_ reagujesz jak najbardziej. Bardzo dużo
Ciebie w tej dyskusji.

No nie wiem, co robić, bo mnie ten plakat nie szokuje, serio. Bardziej
szokowały mnie plakaty z serii "Bo zupa była za słona". Nic nie poradzę.

Ewa

133. Data: 2008-11-18 18:13:52

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wolę brydża. Odkąd komputer pokonał najsilnijszych szachistów, straciłam
> zapał. Licytacja w brydżu jest nie do ujęcia w drzewka decyzyjne :-)

najwyzsza wylicytowana i ugrana?

--
The Gnome

134. Data: 2008-11-18 18:14:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Aaaaaa :)
> A ja wiem, co ją przytrzymało ;)

Gwóźdź Opatrzności? ;)

Ewa

135. Data: 2008-11-18 18:16:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:13:29 +0100, medea napisał(a):

> Przede wszystkim. No więc _Ty_ reagujesz jak najbardziej. Bardzo dużo
> Ciebie w tej dyskusji.

No ale co w związku z tym? - temat mnie zaintereoswał POŚREDNIO, to i
dyskutuję.

> No nie wiem, co robić, bo mnie ten plakat nie szokuje, serio. Bardziej
> szokowały mnie plakaty z serii "Bo zupa była za słona". Nic nie poradzę.
>
> Ewa

Mnie szokuje, że się ludzie w ogóle CZEGOŚ doszukują w tego typu plakatach
poza komercją. Więc tylko na tej zasadzie mnie on szokuje.

136. Data: 2008-11-18 18:16:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:13:52 +0100, gazebo napisał(a):

> najwyzsza wylicytowana i ugrana?

Czy ja z Toba rozmawiam?

137. Data: 2008-11-18 18:17:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wolę brydża. Odkąd komputer pokonał najsilnijszych szachistów, straciłam
> zapał.

A miałaś na coś nadzieję? Nie żartuj. Nie wygrałabyś pewnie nawet z moim
mężem, a co dopiero z komputerem. ;)

Ewa

138. Data: 2008-11-18 18:18:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 19:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Wolę brydża. Odkąd komputer pokonał najsilnijszych szachistów, straciłam
> zapał. Licytacja w brydżu jest nie do ujęcia w drzewka decyzyjne :-)

Postawilam takie pytanie, bo wyobrazilam sobie Ciebie jako osobe
rozgrywajaca symultane. Porownywalne to jest do minionej godziny na
psp ;)

139. Data: 2008-11-18 18:18:35

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czy ja z Toba rozmawiam?

nie chrzan tylko odpowiadaj, albo grasz jak melon i nie masz ambicji

--
The Gnome

140. Data: 2008-11-18 18:20:38

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pustynia. Przykre.

Chrystus sporo czasu spędził na pustyni.
BTW. Jest takie magiczne słowo 'Autofilia' - w sensie osiąganie satysfakcji
przez
wzbudzanie pożądania w otoczeniu. Trochę ekshibicjonizmu, trochę narcyzmu,
w ujęciu silnie seksualnym.

Tak sobie pomyślałem, że osoby, które widzą w Chrystusie zarąbiście
przystojnego
faceta, tudzież to samo mają z Marią - a jednocześnie chcą wypłukać ten
pociąg
z aspektu seksualnej profanacji ('nie dotykać') mogą cierpieć na tę
przypadłość.
Wychowanie katolickie zaś każe im tę przypadłość projektować na obiekty
kultu
religijnego ...

Ale to takie moje fantazje ...
Dedykowane specjalnie Tobie, Ikselko ;)