Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

81. Data: 2008-11-18 17:44:15

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>
news:gfuuo8$ope$1@atlantis.news.neostrada.pl

> I Twoim zdaniem to jest pochwała? IMO nie. Co jest przyczyną tragedii
> tej dziewczyny? Właśnie wychowanie w głupim przywiązaniu do symboli i
> konserwatyzm religijny.
>
> No ale każdy odczytuje tak, jak chce.

Ona jest we wspólnocie kalwińskiej a zbawia Jana na sposób katolicki,
dosłownie poświęcając siebie.
To nie jest tragedia tylko zwycięstwo, ale chore.

Don

82. Data: 2008-11-18 17:45:27

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...googlegroups.com

> Bardzo mi przykro, ale powinnaś jeszcze sporo się dowiedzieć o wierze,
> którą jakoby wyznajesz, bo piszesz, jak osoba zmuszona do robienia czegoś,
> czego absolutnie nie rozumie.

Iksa, no nie przeginaj ... Wiara = rzecz osobista. Oceniając czyjąś wiarę
dowijasz sobie kolejną słomkę do gniazdka w piekle.

83. Data: 2008-11-18 17:46:11

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Człowieczku, zejdź z mojej drogi, albowiem i tak zostaniesz pominięty :-)

a co bierzesz (badz tracisz) w imie czegos?

--
The Gnome

84. Data: 2008-11-18 17:46:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To plakat skierowany do nie-chrześcijan, w celu wzmocnienia złych emocji z
> ich strony w strone chrześcijan - skutecznie, jak widzę.

Każdy odczytuje tak, jak chce.
Przesadzasz. Plakat ma szokować, bo inaczej nikt na niego nawet nie
spojrzy. Wielka mi rzecz.

Ewa

85. Data: 2008-11-18 17:46:33

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 18:31, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> He he, wijemy się z lekka :-)

Nie tylko Ty lubisz fitness.

> A teraz bez uśmieszku: na przyszłość MÓW ZA SIEBIE, A NIE ZA MNIE

Z wzajemnoscia.

86. Data: 2008-11-18 17:47:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 18:36:22 +0100, gazebo napisał(a):

> tu akurat mozna porozmawiac, masz zielone swiatlo

Żeś zielony - no cóż.. nie wszystko co zielone, świeci, choć niektóre
pleśnie i owszem.
Spadaj w podskokach, tylko pleśni nie rozsiewaj.

87. Data: 2008-11-18 17:47:31

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

a...@g...googlegroups.com

> Iksa, no nie przeginaj ... Wiara = rzecz osobista. Oceniając czyjąś wiarę
> dowijasz sobie kolejną słomkę do gniazdka w piekle.

Ona mnie momentami przeraża, serio.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

88. Data: 2008-11-18 17:47:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> Ona jest we wspólnocie kalwińskiej a zbawia Jana na sposób katolicki,
> dosłownie poświęcając siebie.
> To nie jest tragedia tylko zwycięstwo, ale chore.

Nie żartuj.
Ja to odebrałam zupełnie inaczej.
Fakt jego wyzdrowienia na końcu nie miał dla mnie większego znaczenia. I
tak by wyzdrowiał.
Problem tkwił gdzie indziej. IMO.

Ewa

89. Data: 2008-11-18 17:48:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 18:45:27 +0100, Redart napisał(a):

a...@g...googlegroups.com

> Iksa, no nie przeginaj ... Wiara = rzecz osobista.

Ale nie DOWOLNA.

> Oceniając czyjąś wiarę
> dowijasz sobie kolejną słomkę do gniazdka w piekle.

Nie strasz.

90. Data: 2008-11-18 17:49:28

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Każdy odczytuje tak, jak chce.
> Przesadzasz. Plakat ma szokować, bo inaczej nikt na niego nawet nie
> spojrzy. Wielka mi rzecz.

Powiedz XL, że jest głupia.

Don

Lubię Piaseckiego :)