Ziarniak Wegenera - informacje

1. Data: 2005-10-15 19:16:25

Temat: Ziarniak Wegenera - informacje
Od: Mariusz <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuję wszelkich informacji dla koleżanki o ziarniaku Wegenera.
W internecie nie znalazłem żadnych opisów.
Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś dane na temat tej choroby?
Bardzo bym prosił o informacje w imieniu koleżanki.
Może ktoś zna jakiegoś lekarza, specjalistę od tej choroby?
Jak to się leczy?

Dziękuję i pozdrawiam

Mariusz

2. Data: 2005-10-17 06:55:06

Temat: Re: Ziarniak Wegenera - informacje
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał:
> Potrzebuję wszelkich informacji dla koleżanki o ziarniaku Wegenera.
> W internecie nie znalazłem żadnych opisów.
15 sekund i...

http://tinyurl.com/dlbd4
http://tinyurl.com/bed6z

bardziej naukowe artykuły wyszukasz pod adresem http://tinyurl.com/48x2u

Wróć jeśli będziesz potrzebował wyjaśnienia konkretnych problemów.

Krzysiek, EBP
Przeciwieństwem poprawnego twierdzenia jest twierdzenie niepoprawne.
Przeciwieństwem ważnej prawdy jest inna ważna prawda

3. Data: 2005-10-17 17:39:38

Od: Mariusz <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Oct 2005 08:55:06 +0200, "Krzysztof (Suzuki Kokushu)"
<k...@p...onet.pl> wrote:

Witam

>15 sekund i...

Ano właśnie, źle napisałem. Powinno być ziarniniak Wegenera a ja
napisałem ziarniak Wegenera i przez to nic nie znalazłem.

>http://tinyurl.com/dlbd4
>http://tinyurl.com/bed6z

>bardziej naukowe artykuły wyszukasz pod adresem http://tinyurl.com/48x2u
>Wróć jeśli będziesz potrzebował wyjaśnienia konkretnych problemów.

Dziękuję za informacje. Przekażę je koleżance.

Pozdrawiam

Mariusz

Czy to możliwe? Ciało obce w drogach oddechowych.
Remeron - na co to jest ?
Epidemia ptasiej grypy i encephalitis lethargica
Huśtawka nastrojów - co badać?
wodniak podtwardówkowy 8m