Zięba ukryte terapie

11. Data: 2015-04-10 10:22:17

Temat: Re: Zięba ukryte terapie
Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:5526d1df$0$8380$65785112@news.neostrada.pl...
> PS. Gdyby to było takie gadanie/paplanie to pewnie bym to olał ale gość
> podpiera się badaniami naukowymi i jak dla mnie ma dużą wiedzę medyczną.

Na polskich uczelniach medycznych nie uczy sie zasad zywienia.
Lekarze pewnie nawet nie wiedza ze jest podrecznik po polsku:
Wladyslaw Kierst "Nauko o zywieniu zdrowego i chorego czlowieka"

A warto wiedziec ze "Nie ma chorob dziedzicznych. Dziedziczy sie bledy w
odzywianiu."

Jest jeszcze jeden nasz lekarz slynny na caly swiat.
J. Aleksandrowicz odkryl ze ludzie pijacy twarda wode sa zdrowsi i zyja
dluzej.
Wczesniej odkryli to mysliwi. Zauwazyli ze zwierzyna zyje tylko tam gdzie sa
slone gleby.
Wykladaja wiec lizawki i poluja tam gdzie chca.
S*

12. Data: 2015-04-10 15:53:23

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa slone gleby.
> Wykladaja wiec lizawki i poluja tam gdzie chca.

Może i tak, ale woda twarda, to nie znaczy pełna hloru.
Więc należy filtrować.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Nuutti - nutrient calculation software
Ból przy wypróżnieniach - to chyba hemoroidy?
grypa - co da maseczka
opis zdjęcia RTG
pytanie do lekarzy- wypisanie recepty