Zięba ukryte terapie

1. Data: 2015-04-08 10:49:25

Temat: Zięba ukryte terapie
Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcę reklamować.
Jako sceptyk szukam argumentów przeciwko bo za dużo z tego co ten pan
opowiada zgadza mi się rzeczywistością.
Jakiś konkret żeby mieć trzeźwość umysłu :-)

2. Data: 2015-04-08 18:30:37

Temat: Re: Zięba ukryte terapie
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę reklamować.
> Jako sceptyk szukam argumentów przeciwko bo za dużo z tego co ten pan
> opowiada zgadza mi się rzeczywistością.
> Jakiś konkret żeby mieć trzeźwość umysłu :-)

A o co idzie?
Czego reklamować?
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-04-08 19:18:45

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-08 o 18:30, Stokrotka pisze:
> A o co idzie?
> Czego reklamować?

http://ukryteterapie.pl/strona/wyklady
Nie szukałem głęboko w archiwum grupy.
Znam rodzinę co wyleczyła wszelakiej maści alergie.
Czy to aż taka nisza że nikt tu nie pisał?

4. Data: 2015-04-08 23:26:10

Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a co z@zdrość tyłek ściska?

5. Data: 2015-04-09 07:30:27

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-08 o 23:26, PeKaeS pisze:

> a co z@zdrość tyłek ściska?

Nie. Trafia mnie ... że wydaję kupę szmalu na "służbę zdrowia" + na
prywatne wizyty a ci wszyscy lekarze (prawie wszyscy) nie rozumieją
podstawowych rzeczy, nie potrafią powiązać faktów zależności = nie
umieją mi pomóc. Sam uczyłem urologa jak stosować cytrynian potasu ;-)
Żona od dwóch lat obniża cholesterol steinami tylko po co?
Jeśli od tylu lat ta cała medycyna to tylko zwykły biznes i marketing ....

Szukam po prostu innych opinii niż te na podanej stronie.
Wiadomo. Napisał książkę, chce zarobić (kup pan cegłę)

Jakie jest Twoje zdanie? Obejrzałeś jakiś odcinek? Jesz żółtka?

6. Data: 2015-04-09 11:16:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://ukryteterapie.pl/strona/wyklady

Tam nic nie ma, tam jest dokument żądowy (tuskowy) o planowaniu walki z
rakiem pszez państwo na lata 2015-2024 i nieściągalny komentaż do tego
dokumentu - dokumentu pszedstawionego jako " o poziomie tragicznym".
Poziom dokumentu nie jest tragiczny, a szkodliwy.

Pisał to medyk , a jego celem było wyciągnięcie pieniędzy od państwa dla
lekaży pod światłym sloganem " na walkę z rakiem", bez zysku zdrowotnego,
ani żadnego dla pacjęta.
Jedyne czego ciekawego się dowiedziałam, to to, że promieniowanie jonizyjące
(monitory komputerowe starego typu) jest wymianiane na pierwszym miejscu
jako pszyczyna raka w podrozdzile dotyczącym pracy.

Zalecenia są do szpiku kości pszesiąknięte propagandą: brakuje w Polsce ( i
uni) mleka, białka, to kszyk by tego nie jeść, no i oczywiście propaganda
szczepień (HPV), by dofinansować komercyjne koncerny.

Podobnie propaganda szkodliwości nadfioletu - zbawiennie produkującego w
naszym ciele witaminę D, jakby autor zapomniał, że też ma działanie
zapobiegające pewnym nowotworom, za to propaganda taka dofinansuje
skutecznie koncerny produkujące kosmetyki (filtry) i suplementy (wit D). A w
naszej strefie klimatycznej ze słońcem zwykle jest akurat. Ludziom dużo
siedzącym w domu, uciekającym pszed słońcem lub nie pszywiązującym wagi do
odpoczynku na słońcu, brakuje tej witaminy i słońca, kumulującej się
dostatecznie w organizmie, by wystarczyło jej na zimę.

No i oczywiście wolontariat: pracuj za darmo.

Jak napisałam na wstępie dokument promuje jedną grupę społeczną : medycy
mają mieć forse na badania, na to na siamto i o tym jest 95% tego dokumntu.
A pacjent? Może zdyhać na raka, oni wtedy dostaną więcej.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2015-04-09 12:06:22

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-09 o 11:16, Stokrotka pisze:

> Tam nic nie ma, tam jest dokument żądowy (tuskowy) o planowaniu walki z

Czytałaś całą książkę?
Ja tylko filmy oglądałem.
Slogany: jeść żółtka, nawadniać organizm, dobrze oddychać, nie zwalczać
cholesterolu truciznami od lekarzy i mieć prawidłowy kwaśny żołądek dla
wchłaniania składników odżywczych. O miażdżycy też naprzeciw lekarzom.
Pochwały lekarzy i firma farmaceutycznych nie zauważyłem a wręcz
przeciwnie. (poziom choresterolu)

8. Data: 2015-04-09 18:34:24

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wchłaniania składników odżywczych. O miażdżycy też naprzeciw lekarzom.
> Pochwały lekarzy i firma farmaceutycznych nie zauważyłem a wręcz

Stokrotka o tuskowym planowaniu walki z rakiem a Ty o ksiazce Zieby.
Jezeli te w/w slogany za z tej ksiazki to sa to zalecenia Jana
Kwasniewskiego.
Jego ksiazki tez byly wydawane na Slasku. Zieba to pewnie jego uczen.

A o slusznosc tych sloganow mozesz byc spokojny. Kwasniewski jest slynny na
calym swiecie.
Nawet Putin zywi sie wg jego zalecen. Oswiadczy to osobiscie bo jest
zbieznosc nazwisk tego lekarza i naszego prezydenta.
Ale jest jeszcze trzeci Kwasniewski ktory zaleca na wszystko diete
kapusciana.
Ale jezeli ktos zaleca zoltka to jest to uczen Jana Kwasniewskiego.
S*

9. Data: 2015-04-09 21:19:24

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-09 o 18:34, szczepan bialek pisze:

> Ale jezeli ktos zaleca zoltka to jest to uczen Jana Kwasniewskiego.

I się do tego przyznaje dodając wiele innych spostrzeżeń, przy tym
stosownie przywalając niedouczonym lekarzom i mafii farmaceutycznej.
Hmmm...
Jak dotąd wychodzi na to że największy mankament to to że gość napisał
książkę i ją sprzedaje ;-)

10. Data: 2015-04-09 21:24:12

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. Gdyby to było takie gadanie/paplanie to pewnie bym to olał ale gość
podpiera się badaniami naukowymi i jak dla mnie ma dużą wiedzę medyczną.

Nuutti - nutrient calculation software
Ból przy wypróżnieniach - to chyba hemoroidy?
grypa - co da maseczka
opis zdjęcia RTG
pytanie do lekarzy- wypisanie recepty