Ziemkiewicz forever ?

61. Data: 2019-06-10 12:12:39

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie

To może o tym?
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/ludzieistyl
e/1672792,1,caster-semenya-kim-jest-biegaczka-ktora-
wzbudza-w-rio-najwieksze-kontrowersje.read

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

62. Data: 2019-06-11 08:38:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> rodzajami płci, które możemy sobie wybrać z rozwijanej listy.

> Czyli doskonale to rozumiesz :)
>
> To jaki dzisiaj masz humor?

> Dorośli wiedzą jaką mają płeć

https://www.magnapolonia.org/nowa-zelandia-mezczyzna
-zmienil-plec-po-czym-postanowil-zostac-matka-dzieck
a-zaplodnionego-przy-pomocy-swego-nasienia/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

63. Data: 2019-06-11 10:26:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/06/2019 o 11:12, XL pisze:

> To może o tym?

nie
--
gazebo

64. Data: 2019-06-11 22:18:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-09 22:37, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
Syjon musieli zwijać manatki do cesarza ottomańskiego, a Maurowie, którzy

> PS. Od tego co wyznawali, jest chyba jednak ważniejsze, co mieli - i też znowu
> nic oprócz zardzewiałej szabli i szaraczkowego kontusza.

Najlepszym przykładem multikulti był do niedawana Lwów, dokąd nie weszli
tam Moskale.

W średniwiecznej Hiszpanii multikulti widać zasło za daleko. Ludność
unorzała, nie tylko szlachta, ale i włościanie, bc może sama Izabella
zrozumiała, ze wkrótce wyladuje z kurami w stodole i podjeła radykalne
kroki.

//w nagrode, dostała od papierza mapy obu Ameryk :)

65. Data: 2019-06-11 22:35:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-10 08:43, XL wrote:
> [...]
cką,-czyli-przeciwko-nowemu-zamordyzmowi?fbclid=IwAR
0EOJcBjVUpjEp4F0TpuwfVJoxkqRNFzhvQghFw_A9oJY5Uu2uPEj
8D0n4

> Ludzie już to widzą.
> https://natemat.pl/275431,marsze-dla-zycia-i-rodziny
-w-130-miastach-przeciwko-seksualizacji-dzieci

To bardzo cieszy :)
Jednak, po wypowiedziach uczestników widać, że jeszcze nie rozumieją w
pełni, z czym mają do czynienia. Próbują brać to na logike a nie można.
W takiej sytuacji, komuś, (po którejkolwiek stronie), mogą puścic nerwy.
W tym roku, wyrażnie już widać, że SS_Waffelek ma wolne a główne
udeżenie idzie od najbardziej obleśnej strony.

66. Data: 2019-06-11 22:39:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-10 08:45, XL wrote:

> No tak, wiem.

Nie watpie! :)

Obleśne levackie młodzieżówki nie wiedzą i daja sie wkręcać.

67. Data: 2019-06-11 22:57:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-10 10:36, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
Berku

> Tak podają historycy.
> Tylko dla podlegających tak zwanym wolnościom miejskim groził stos
> i kilkakrotnie taki wyrok na łyczkach miejskich wykonano, w tym co najmniej
> w jednej sprawie, gdzie doszło do nielegalnych małżeństw jednopłciowych.
> Reszta od króla (pierwszy był ZTCW Władysław Warneńczyk) do parobka - mogła
> sobie folgować zdrożnym chuciom do woli, bo prawo polskie nie miało paragrafu
> osobnego o chłopcoróbstwie. Kozacy zaś rejestrowi to nawet w większości
> przypadków _musieli_ !!!

To, że król nie ma żony to jeszcze nic nie znaczy.
To gejostwo Warnenczyka, to tak samo pewne, że po Warnie ożenił się na
Madarze z pewną wdową, która była prywatnie, mamą Krzysztofa Kolumba.

68. Data: 2019-06-11 23:04:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-10 08:09, XL wrote:

> Racja.

Ty to wiesz, ale większość jeszcze nie rozumie i daje się wkręcać w
dyskusje na logiczne argumenty.

//a obleśne levaki tylko na to czekają.

69. Data: 2019-06-11 23:09:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-10 08:10, XL wrote:

> Oczywiście! O to tym sk...chodzi. Nadadzą ludziom numery jak w Auschwitz i
> będą RZĄDZIC.

Martwi mnie, że w madiach nadal próbuje sie dyskutować 'na argumenty' z
obleśnym levactwem.

//mam wrażenie, że obecnie, ponownie, nabrało aktualności hasło z czasów
wojny 1920 roku, o tym, że:
'Z bolszewikami się nie dyskutuje... do bolszewików sie strzela'.

70. Data: 2019-06-11 23:13:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-10 08:44, gazebo wrote:

> a dziekuje, dziekuje, powinszowac

I pamiętaj, że Brytole na Ciebie liczą, żeś Polak i Katolik!
Pełnisz tam wśród nich role ambasadora i propagatora Kultury
Kontynentalnej Europy.

Refleksja ich nie dopadła
Ludzie maja swoje problemy
To się nazywa brak hamulców