Re: Ziemkiewicz forever

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ziemkiewicz forever
Date: Tue, 11 Jun 2019 22:18:02 +0200

On 2019-06-09 22:37, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
Syjon musieli zwijać manatki do cesarza ottomańskiego, a Maurowie, którzy

> PS. Od tego co wyznawali, jest chyba jednak ważniejsze, co mieli - i też znowu
> nic oprócz zardzewiałej szabli i szaraczkowego kontusza.

Najlepszym przykładem multikulti był do niedawana Lwów, dokąd nie weszli
tam Moskale.

W średniwiecznej Hiszpanii multikulti widać zasło za daleko. Ludność
unorzała, nie tylko szlachta, ale i włościanie, bc może sama Izabella
zrozumiała, ze wkrótce wyladuje z kurami w stodole i podjeła radykalne
kroki.

//w nagrode, dostała od papierza mapy obu Ameryk :)