Zimna łazienka (otwory wentylacyjne)

1. Data: 2009-02-15 13:54:42

Temat: Zimna łazienka (otwory wentylacyjne)
Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mieszkam w nowym budownictwie, na ost. 4 piętrze:
http://img299.imageshack.us/img299/6896/img2410xk4.j
pg

W łazience mam kratki wentylacyjne i zawsze w zimie od rana jest zimno.
Rozwiązujemy to z żoną czasowym auto włącznikiem farelki, która dogrzewa
łazienkę przez wejściem do niej.

Czy można czymś zatkać (uszczelnić) te 2 kratki? Boimy się, że wskutek braku
przepływu powietrza zacznie się tam rozwijać grzyb. Co sugerujecie? Może
istnieją jakieś materiały (maty), które zapewnią i ciepło i pozwolą na
cyrkulację powietrza?

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

2. Data: 2009-02-15 14:28:34

Temat: Re: Zimna łazienka (otwory wentylacyjne)
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

na cmentarzu pełno takich, którzy pozatykali kratki wentylacyjne...

3. Data: 2009-02-15 14:30:53

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
zeta.pl
użytkownik *Negatyw* napisał(a):

> [...]
> Może istnieją jakieś materiały (maty), które zapewnią i ciepło i pozwolą

Czy te kratki nie są zamykane? A jeśli nie, to czy nie możesz ich zmienić na
takie? Na noc byś zamykał, a na dzień otwierał. Zawsze jakoś by to
ograniczyło wyciąganie nagrzanego powietrza.

--
Big Jack
//////

4. Data: 2009-02-15 14:32:45

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
zeta.pl
użytkownik *gasper* napisał(a):

> na cmentarzu pełno takich, którzy pozatykali kratki wentylacyjne...

Od samego zatkania jeszcze nie ląduje się na cmentarzu. Wiesz coś więcej o
tej łazience??

--
Big Jack
//////

5. Data: 2009-02-15 15:50:20

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> na cmentarzu pełno takich, którzy pozatykali kratki wentylacyjne...

A gdzie w nowym budownictwie masz montowane piecyki gazowe do wody?

6. Data: 2009-02-15 15:51:46

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> Może istnieją jakieś materiały (maty), które zapewnią i ciepło i pozwolą

Proponuję zamontować wentylatory elektryczne z żaluzją sterowane zapalającym
się światłem lub poziomem pary wodnej. Możesz w nich określić długość pracy
wentylaora po wyłaczeniu światła. Jak wentylator zakończy pracę to sobie
zamyka żaluzję i nie powinno ci wiać.

7. Data: 2009-02-15 15:58:51

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:49983a33$0$29449$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]

> długość pracy wentylaora po wyłaczeniu światła. Jak wentylator zakończy
> pracę to sobie zamyka żaluzję i nie powinno ci wiać.

_Nowe budownictwo_ to nie budynek jednorodzinny. Jak przyjdzie kominiarz na
kontrolę (u nas chodzi co pół roku ), to każe wszystko zdemontować.
JBP

8. Data: 2009-02-15 16:06:16

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> _Nowe budownictwo_ to nie budynek jednorodzinny. Jak przyjdzie kominiarz
> na kontrolę (u nas chodzi co pół roku ), to każe wszystko zdemontować.

No popatrz, a u mnie też przychodzi co pół roku na kontrolę i nie ma
najmniejszych problemów.

9. Data: 2009-02-15 16:33:56

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

pg

> W łazience mam kratki wentylacyjne i zawsze w zimie od rana jest zimno.

prawdopodobnie masz ciag wsteczny. Przystaw zapalniczke do kratki i sprawdz
kierunek ciagu. Proponuje przykleic kartke papieru do kratki tak, aby
odsloniete zostalo ok. 1/3 1/4 kratki. Wymiana powietrza zostanie zachowana, a
nie bedzie tak bardzo wyziebialo lazienki.

--
pozdr Z.

10. Data: 2009-02-15 16:40:20

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No popatrz, a u mnie też przychodzi co pół roku na kontrolę i nie ma
> najmniejszych problemów.

Jesli w budynku sa wspolne ciagi wentylacyjne, to stosowanie wentylatorow moze
zaklocic dzialanie wentyl. grawitacyjnej. W skrajnym przypadku sasiadowi z
tego samego pionu wentylacyjnego mozna wtloczyc takim wentylatorem oprocz
zapachu frytek smazonych w kuchni, rowniez tlenek wegla z piecyka gazowego.

--
pozdr Z.

Gładż natryskowa prosze o pomoc
[Sprzedam] Zegary ścienne ze starego drewna Nowe modele !!
Mieszacz wody do pralki
Baterie z KFA i Cilit Zel - nie lubia sie :(
Wanna, kabina z hydromasażem - opinie