Zimno = boli :(

1. Data: 2006-10-05 17:45:06

Temat: Zimno = boli :(
Od: "przemax" <v...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Po pierwsze - witam :)

Po drugie - mam niewielki problem.

Kiedy robi sie zimno i np zawieje mnie na dworze, zaczyna mnie bolec
(chyba) skora. Ciagle w tym samym miejscu (prawy bok, okolica zeber),
wielkosci mniej wiecej dloni. Boli przez dzien-dwa, wygrzanie problem
zmniejsza ale nie likwiduje. Boli tak jakby wewnetrzna strona skory
(nie umiem tego lepiej opisac), na pewno nie organy wew. Co to moze
byc?

- -
Przemax

2. Data: 2006-10-05 17:56:19

Temat: Re: Zimno = boli :(
Od: "Sarcia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój znajomy mial podobny problem - okazalo sie ze to alergia

Uzytkownik "przemax" <v...@W...PL> napisal w wiadomosci
s.com...

3. Data: 2006-10-05 18:37:13

Od: "tom" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmniejsza ale nie likwiduje. Boli tak jakby wewnetrzna strona skory
> (nie umiem tego lepiej opisac), na pewno nie organy wew. Co to moze

moze byc taki, ze ten bol nie jest do konca prawdziwy,
chodzi o to, ze moze to byc w skutek podraznienia jakiegos nerwu,
choc miejsce trcohe nietypowe,

Tomek

4. Data: 2006-10-07 12:20:39

Od: "przemax" <v...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

No dobra mam dwie mozliwe przyczyny, a srodki zaradcze? A moze inni
grupowicze jeszcze cos podpowiedza?

Ile mg kofeiny ma czubata łyżeczka kawy rozpuszczalnej?
co to moze byc - czeste palenie po lewej stronie podbrzusza i ból kosci ogonowej przy schylaniu
Aceton w moczu
Gdzie na Slasku rezonans magnetyczny glowy
bóle mięśni i stawów