Zioła dla dziadków

1. Data: 2016-05-30 19:57:41

Temat: Zioła dla dziadków
Od: Gee <@bezmejla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest doniczka. Wys. ok. 50 cm, średnica ok. 40 cm. I plan jest taki by
posadzić w niej jakieś zioła i dać dziadkom na balkon. Pewnie w takie
doniczce to góra 3 rodzaje ziół. Mięta to raczej obowiązkowo a jakie
pozostałe? Są jakieś które między sobą się nie "lubią"?

2. Data: 2016-05-30 20:27:35

Temat: Re: Zioła dla dziadków
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gee pisze:

> [...]
> doniczce to góra 3 rodzaje ziół. Mięta to raczej obowiązkowo a jakie
> pozostałe? Są jakieś które między sobą się nie "lubią"?

Rozmaryn. Dziadunio może coś jeszcze z tego pamięta.

Jarek

--
Truskawki w Milanówku,
Pogodny wuj reakcjonista,

3. Data: 2016-05-30 22:10:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 20:27:35 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Rozmaryn. Dziadunio może coś jeszcze z tego pamięta.

Ot, znowu "poeta" się odzywa...

4. Data: 2016-05-31 19:27:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-30 20:27, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Rozmaryn. Dziadunio może coś jeszcze z tego pamięta.

Są zioła, co pozwalają nie pamiętać.
Prócz tego dobre na różne starcze przypadłości.

5. Data: 2016-05-31 19:39:35

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2016-05-30 20:27, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Są zioła, co pozwalają nie pamiętać.
> Prócz tego dobre na różne starcze przypadłości.

Lecz czy lubią się one z miętą?

--
Jarek

6. Data: 2016-05-31 20:37:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-31 19:39, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

A nawet czują.

7. Data: 2016-06-01 00:10:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Lecz czy lubią się one z miętą?

Na wszelki wypadek dać im jeszcze lubczyku.

Ewa

8. Data: 2016-06-01 00:46:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Na wszelki wypadek dać im jeszcze lubczyku.

Szałwiowa propozycja!

--
Jarek

9. Data: 2016-06-07 03:08:46

Od: "zbisa" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gee" <@bezmejla.pl> napisał w wiadomości
to góra 3 rodzaje ziół. Mięta to raczej obowiązkowo a jakie
> pozostałe? Są jakieś które między sobą się nie "lubią"?

bazylia (taka zwykla) jest bardzo wdzięcznym ziółkiem... tylko: kwiatki
obrywac jak tylko zaczną kombinować, gałazki skracać - wówczas ładnie sie
rozkrzewi, a po sezonie do domu na parapet i byle podlewać... polecam...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)
lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

Permakultura w warzywniku?
co to za roślinka... lama pyta...
Monsanto w ofensywie...